039.
AAAAAAAAAAH!
Sorry, dat moest eventjes Druk gehad, toch leuk om altijd reacties te lezen! Mensen, wij willen in de top dus kudoën die handel!
En blijkbaar hebben jullie geen interesse in ons, want er worden niet echt vragen gesteld. Willen jullie niks van ons weten dan? :o
Have fun reading!
-Reading
POV - Point of View
Sorry, dat moest eventjes Druk gehad, toch leuk om altijd reacties te lezen! Mensen, wij willen in de top dus kudoën die handel!
En blijkbaar hebben jullie geen interesse in ons, want er worden niet echt vragen gesteld. Willen jullie niks van ons weten dan? :o
Have fun reading!
-Reading
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
Snel verder!
1 decennium geledenjawell ik wil wel een paar vragen stellen:
1 decennium geledendo you like coooookies
haha oke joke
wat zou je doen als je in londen aan het shoppen was en je liep zomaar BAM tegen niall aan?
snel verder <3
zo leuk! snel verder <3
1 decennium geledenAaahh, echt een heel heel lief hoofdstukk!! Vooral die laatste zin(H) Ik hou van dit verhaal(H)
1 decennium geledenAhhh, ik vind het wel zielig hoor, dat niemand vragen stelt, ik ga er maar even een paar stellen;
Jullie zijn met z'n 2en toch?1; Wie is je favoriete bandlid van 1D?
2; Wat is je favoriete liedje van 1D?
3; Wat zou je aandoen naar een concert van 1D?
4; Hoe kwamen jullie op het idee voor dit verhaal?
5; Hoe zijn jullie eruit
flutvraagg, Iknoww, maar ik ben gewoon nieuwschierig (:6; Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan?
7; Heb je 1D ooit ontmoet?
8; Wat is je lievelingsgroepsfoto van 1D?
9; Wat zijn je lievelingsfoto's apart van de boys?
10; Als je naar een signing ding iets haha, zou gaan, en je zou tegen alle boys apart maar 1 ding mogen zeggen, wat zou je tegen ze apart zeggen?
Hahaa, lekker veel vraagjes, ik hoop dat er snel een Q&A komt, want ik ben wel nieuwschierig!
TOPVERHAAL(flower)
xx
snel verder
1 decennium geleden