Foto bij episode 3: sleep over

De lucht kleurde vel oranje,het was bijna avond en Mark,Dylan en Kazuya waren nog op het veld. Een luide klap,de zoveelste al die middag en de bal vloog weer door de lucht terwijl Mark en Dylan over de grond schraapte.
'So close!' Jammerde Kazuya en keek toen even bezorgd naar Mark en Dylan. Ze waren al de hele middag non-stop bezig geweest. Mark en Dylan krabbelde overeind.
'Morgen verder?' Vroeg Mark aan Dylan en Dylan knikte instemmend. De twee liepen naar Kazuya toe. Kazuya schrok. Hun gezichten en kleding zaten onder de schrammen.
'Gaat het wel?' Vroeg hij.
'Natuurlijk,dit is niets.' Antwoorde Dylan en grijnsde.Kazuya merkte op dat Mark's blik langs hem heen ging. Mark glimlachde.
'Als we daar Asuka niet hebben.' Zei Mark.


Kazuya draaide zich om en zag Asuka aan komen lopen.
'Domon!' Riep Kazuya enthousiast toen hij zijn vriend zag.Asuka zwaaide en kwam bij hun staan.
'Hard gewerkt zie ik?' Merkte hij lachend op.Mark en Dylan knikte.
'Jij hebt toch zeker ook niet stil gezeten?' Vroeg Dylan.
'Tuurlijk niet. Niemand ontsnapt aan mijn killer slide.' Zei Asuka trots.
'Killer slide? Klinkt cool Asuka wat is het voor hissatsu?' Vroeg Mark geïnteresseerde.
'Ik maak een harde en snelle sliding om de bal te stelen.' Legde Asuka uit.Daarna gingen Mark,Dylan en Kazuya zich snel omkleden. Met z'n vieren liepen ze over de boulevard.
'He jongens Mark had nog een idee.' Zei Dylan opeens.Mark schopte Dylan.
Kazuya en Asuka keken elkaar aan.
'Wat dan?' Vroegen ze tegelijk.
'Uh nou..ik dacht misschien vind je het leuk om met z'n vieren vannacht bij mij te blijven slapen.Als afscheid zeg maar.' Zei Mark en vond zichzelf stom klinken.Wie gaat er op deze leeftijd nog zoiets doen? Ik kan Dylan wel vermoorden.
'Klinkt leuk!' Reageerde Kazuya blij.

Duzzz?reacties?

Reageer (1)

  • Pkmnfan

    ze zijn beide echt focking awesome;DD
    ghehe, die met Domon, Ichinose en Aki plaatje wilde ik gebruiken voor een van mijn hoofdstukken;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen