Foto bij ``46``

Ik wil Dean wakker maken maar Sam is sneller. Hij doet zijn hand voor mijn mond. Ik kan aan zijn ogen zien dat hij er probeert tegen in te gaan maar het werkt niet. Ik probeer uit alle macht Dean wakker te maken. Sam ’s hand schuift langzaam een kant van mijn shirt omhoog. Ik schud mijn hoofd maar ik kan er niets tegen doen. Misschien kan ik hem neer slaan. Mijn handen gaan omhoog maar Sam had het al door. Hij pakt nu allebei mijn armen en houd ze boven mijn hoofd. ‘wie ben jij? En laat ons met rust’ Sam kijkt mijn kant op en komt dichterbij. ‘ik ben Sam, en ik zorg ervoor dat je dit leuk gaat vinden’ ik slik. ‘en als je waagt om die andere wakker te maken, dan denk ik dat het gelijk een stuk minder leuk gaat worden’ Sam ziet de riem van Dean liggen en bind mijn armen boven aan het bed vast. ‘Wat is er gebeurt dat je zo doet?’ Sam verplaatst zich. Hij strijkt over mijn blote buik en geeft er voorzichtig een kusje op. ‘ze verliet me, alleen maar om bij iemand anders te zijn. Niemand houd van me. We waren op ons huwelijksavond.’ Zijn nagel krast over mijn buik en ik probeer mezelf bijna door het bed te duwen. ‘asjeblieft, doe het niet.’ ik bijt op mijn lip en voel de tranen op komen. ‘hoe weet je zeker dat ze niet van je hielt?’ er drukt iets op me. Het lijkt net alsof er nog iemand in de kamer is. Een vrouw. Misschien is het de vrouw. Sam kijkt met een ruk op en komt dichterbij. ‘je hebt al te veel gezegd’ ik knijp mijn ogen dicht maar er komt niets. ‘Sam, ik had je beter ingeschat’ Dean heeft Sam op een stoel neer gezet en is hem nu aan het vast binden.
‘kinky’ mompelt Dean als hij me ziet liggen. ‘maak me nou maar los’ snauw ik naar hem. Hij grinnikt en gaat naast me zitten. ‘en wat als ik het niet doe?’
‘vermoord ik je’ grom ik. Dean grinnikt. Hij hangt over me heen en maakt de riem los. Even blijven we zo zitten. ‘en wat is er met je knokkels gebeurd?’ ik negeer zijn vraag en duw hem van me weg. ‘ik ga vragen aan de eigenaar of hij meer weet.’

Reageer (1)

  • Paddo

    0.0 NAAAAAAAAAUUUUUUUUUW GEEEEEEN RAAAAAAAPEEEEEEEEEE!!!! :(:(:(:( xDxDxD SNEL VERDER HIJ IS EGT GOED!!! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen