Foto bij the lie

YEAH!!!! 30ste stukkie... mr lieverdzz..
ik heb een prbleempje... niet veel mensen lezen mijn story duzz willen jullie al je vriendjes en vriendinnetjes uitnodigen voor een abo op mijn story.. plzzzzzzz zo kom ik ook nog is in de top 5.(H)

nadat we klaar waren met het rippen van die gast gingne we weer terug naar mijn huis. toen we de deur in liepen zaten mijn ouders al op de bank. ik liep snel achter Jack aan om andere klere aan te trekken. de bebloedde kleren verstopte we in de koffers.
toen pap en mam Jack de volgende ochtend hadden gevraagd nog even een brood te halen bij de bakker ging ik met Robin naar het ziekenhuis. vandaag zou hij zijn nieuwe prothese krijgen voor zijn been.
als ik samen met Robin het ziekenhuis uit loop kunnen mijn ouders zicht niet inhouden. ze begonnen te huilen van trots.

toen we thuis waren was Jack nog niet terug dus ik ging kijken bij de bakker in de hoop dat hij daar was. maar er was niemand. de zaak was leeg op een oud vrouwtje na.
ik liep weer naar buiten toen ik ineens in de steeg erachter wat gesmak hoorde. normaal kijk ik dan nooit maar dit voelde gewoon niet goed.

ik keek voorzichtig om het hoekje en toen werden mijn ogen groter en mijn drang om mensen te vermoorden ook.

(oeeeeh wat zal er aan de hand zijn in de steeg achter de bakker??):O

Reageer (1)

  • D3M1

    Jack staat te zoenen met een ander

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen