Embry POV

"Oké, doe rustig.", herhaalde ik. Ik duwde mijn snuit tegen die van haar. "Wat is dit?", vroeg ze. "Door je aanvaring met Victoria ben je getransformeerd.", klonk opeens Sams stem in mijn hoofd. "Dudes, ga uit mijn hoofd!" dacht Alyson en ik moest lachen. "Alyson, je moet even naar me luisteren. Ga met Embry naar ons huis. Ik zorg dat er kleren voor je zijn. Probeer terug te transformeren. Oké?" "Ja." We liepen richting Emily's huis. Ik keek goed naar Alyson. Ze was klein en sneeuw wit, met een kleine rode vlek op haar voorhoofd.

Ze ging in de struiken liggen en ik veranderde terug en liep naar Emily's huis. "Heb je de kleren voor Alyson?", vroeg ik. Hij pakte kleren en gaf ze aan mij. Ik liep naar buiten, naar Alyson. Ze lag met haar kop op haar poten en haar ogen dicht. Hmm, zo zag ik er dus uit als ik een "pauze" nam tijdens het wachtlopen. Ik lachte. Ze keek me aan. Ze stond op en liep naar me toe. "Hey schatje.", zei ik. Ze duwde haar snuit weer tegen mij aan. Plotseling was ze weer zichzelf. "Wat?" Ze schrok. "Hier. Ik duwde haar kleren in haar handen. Ze lachte verlegen en trok ze vlug aan.

Reageer (1)

  • Sofieeeke

    JIJ POLYVORET OOK AL
    welkom bij de JIJPOLYVORETOOKAL-club xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen