- Hoofdstuk 9.8
Bedankt voor de reacties! Jullie zijn geweldig!<3
Wauw, ik zie nu dat ik met dit hoofdstukje precies 50 stukjes heb gepost! Woehoe, party! En we zijn nog maar bij hoofdstuk 9! (: Nouja, na dit stukje bij hoofdstuk 10. En er komen nog veel meer hoofdstukken!
Enjoy reading!
Wauw, ik zie nu dat ik met dit hoofdstukje precies 50 stukjes heb gepost! Woehoe, party! En we zijn nog maar bij hoofdstuk 9! (: Nouja, na dit stukje bij hoofdstuk 10. En er komen nog veel meer hoofdstukken!
Enjoy reading!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Aahw dat was eigenlijk heel romantisch!
1 decennium geledenIk heb Frans en keek eerst naar het zinnetje en toen pas naar de vertaling en dacht: betekent het dát? Volgens mij klopt het wel redelijk, de zinsopbouw in ieder geval wel (: (Ensuite betekent wel vervolgens, toen of zo maar volgens mij niet echt 'dan' op de manier waarop jij het gebruikt)
Verder wel heel goed geschreven!
O, dit is zo verschrikkelijk schattig! Die twee schatjes zijn gemaakt voor elkaar!
1 decennium geledenEn weer leuk geschreven! Vraag trouwens niks aan mij over Frans: ik háát het. Ik heb eigenlijk een hekel aan elke taal (qua het leren dan), dus ik weer niks!