Foto bij Proloog

      'Zesenvijftigduizend ingestuurde filmpjes,' begon Simon zijn gesprek. De mond van de blonde popster Niall Horan viel open, maar zijn beste vriend Liam Payne corrigeerde hem door hem met zijn hand te sluiten.
      'Wat? Hoeveel?' piepte de blonde Ier opnieuw. Zijn mede-bandlid, Harry Styles, met de donkerbruine krullen rolde met zijn ogen en keek Niall geïrriteerd aan.
      'Zesenvijftigduizend, Niall. Zesenvijftigduizend. Moet ik het voor je spellen?' Niall schudde meteen zijn hoofd en nam weer rustig plaats op de witte bank die in het kantoor van Simon Cowell stond. Het was een complete verrassing voor de vijf jongens geweest dat ze het volgende seizoen van The X Factor gingen leiden. Zonder enkel overleg waren er televisiereclames uitgezonden, filmpjes en brieven opgestuurd en waren auditietapes honderden keren beken. Alle vijf de jongens waren in complete shock. Een nieuw seizoen van The X Factor compleet van hen zou in de soep lopen. Hun geplande Europa Tour zou niet doorgaan en de meiden die in hun teams zouden komen te zitten, waren vast doorgedraaide fangirls met een goede stem. Niets bijzonders dus.
      'Ik weet het niet hoor,' mompelde Liam met een twijfel in zijn stem. Niall stemde knikkend met hem in. De twee waren er nog steeds niet over uit en Liam had al beredeneert dat één van de jongens het na de eerste auditieronde al had verpest. Gelijk had hij waarschijnlijk ook, vooral door het feit dat de liveshows rechtstreeks werden uitgezonden en de meeste jongens nogal een flapuit waren.
      'Jullie kunnen er niet meer onderuit. We kunnen geen tienduizenden meisjes laten zitten doordat jullie er even geen zin in hebben. Dit is jullie werk, jongens. Het is jullie plicht,' begon Simon en verhief zijn stem naarmate hij de laatste paar woorden naderde. Zayn beet op zijn lip en was het met de twee eens, maar wist dat het verkeerd was om tegen Simon in te gaan.
      'Oké, we doen het,' zei de krullenbol plotseling. Verschrikt keek zijn beste vriend Louis hem stomverbaasd aan, maar Harry gaf hem een knipoog, waarna Louis weer terugschoot in zijn oude positie op de bank. Het was Louis duidelijk waar Harry naartoe ging.
      'Het is goed voor One Direction. We worden bekender, wereldwijder en zullen meer geld verdienen. Jullie kennende is dat toch alles waar het om draait,' vervolgde Harry zijn verhaal.
      'Goed dan,' zei Simon en opende de la aan de rechterkant van zijn bureau. Hij toverde er 5 helwitte papiertjes uit met ellendige lange tekst en aan de onderkant één leeg streepte. 'Handtekeningen, boys.' Triomfantelijk greep Harry één van de donkerblauwe pennen die op het bureau lag en zette sierlijk zijn handtekening onder het blaadje waarna hij zich achterover op de bank liet vallen. Hij duwde de pen bij de blonde Niall in zijn hand die twijfelend zijn handtekening ook onderaan het blaadje zette. Het ging langzaam en twijfelachtig door, totdat Simon de vijf blaadjes van zijn bureau afpakte en met een grijns op zijn gezicht de jongens zijn kantoor liet verlaten.

      Eenmaal buiten het kantoor van Simon begon het gesprek tussen de vijf jongens pas echt op te lopen. Toen begon het plan van Harry pas echt interessant te worden, en dan niet alleen voor meneer Styles zelf.
      'Snappen jullie het dan niet? Tienduizenden meisjes wachten erop om alleen maar ons gezicht van meters veraf te zien. Geef ze die hoop toch, we laten die auditietapes wel uitzoeken door een paar werknemers hier. Nu komt het leuke pas. Als we uiteindelijk ons eigen team krijgen, heb je vier meisjes voor jezelf die je aanbidden en zelf je voeten nog wel willen kussen. Je kan ermee doen wat je wil,' grijnsde Harry naar de andere vijf jongens die met een geamuseerde blik naar hun vriend stonden te kijken. 'Dat klinkt toch ideaal?'

Reageer (10)

  • AlisonHoranx

    Wanneer ga je verder? :D x

    1 decennium geleden
  • AlisonHoranx

    Hihi. Jij moet snel verder.
    xAlison (uit dit verhaal mwuahaha ;D)

    1 decennium geleden
  • Horangirl

    IK BEN NUAL VERSLAADD!

    1 decennium geleden
  • Crawley

    DIT IS ZO GEWELDIG. <3

    1 decennium geleden
  • MaritMalik

    Ah echt leuk! (:
    Kan niet wachten op volgende deel!
    xoxox

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen