Foto bij ``43``

‘ik vraag me wel af, waarom de kamer zo goedkoop is’ Dean laat Sam op het buitenste bed zitten. Dean ploft op het andere bed en sluit zijn ogen. Hij was echt moe. ‘hoe heb je geslapen?’ ik kniel weer voor Sam neer en haal het verband van zijn been. De wond ziet er mooi en schoon uit. ‘heb je nog pijn?’ vraag ik zacht. Sam schud zijn hoofd en ik sta op. ‘over een week is het helemaal weg denk ik.’ Ik ga naast hem zitten en wrijf met mijn rechterhand langs mijn gezicht. Sam kijkt naar mijn hand. Dan besef ik opeens wat voor fout ik heb gemaakt. Ik wordt op het bed geduwd en kijk naar Sam die me er op duwt. Even ruik ik een iets zoetere lucht. Dus zo ruikt Sam. Even voel ik hoe mijn wangen gloeien ‘ga je moeilijk doen?’ hij wist dat ik zou willen tegen stribbelen, als hij mijn knokkels zou verzorgen. We blijven even naar elkaar kijken. ‘waarschijnlijk’ zeg ik dan. Sam krijgt een glimlach en hij trekt me omhoog. ‘en wat moet ik doen, om je niet te laten tegenstribbelen?’ nu pas heb ik door hoe dicht we bij elkaar zitten. Zijn linkerhand ligt op mijn onderrug. Met zijn rechterhand heeft hij mijn linkerpols vast. ‘ik zou het niet weten’ zeg ik. Sam staat op. Ik volg hem met mijn ogen. Hij loopt naar de badkamer en komt terug met een washandje. ‘eerst het bloed eraf.’ Hij houdt zijn hand op. Ik wil niet toegeven, maar weet dat het geen nut heeft om hem te weigeren. Hij is toch een stuk sterker, als ik niet toe wilde geven zou hij me wel dwingen. Hij wacht niet langer en pakt mijn rechterhand. Ik wil mijn hand terug trekken maar hij houd hem stevig vast. Voorzichtig haalt hij het bloed van mijn handen. Als hij naar mijn gezicht kijkt stopt hij even. Ik had mijn ogen dicht geknepen en bijt zachtjes op mijn lip om niet opstandig te worden. Sam pakt mijn andere hand en maakt die ook schoon. Als het bed weer een stukje omhoog komt doe ik snel mijn vest uit en mijn schoenen. Sam pakt mijn handen weer en verbind ze. ‘hoe kan ik dit ooit voor Dean verbergen?’ vraag ik. Sam grinnikt en trekt me omhoog. ‘ga je klaar maken om te slapen, oké?’ ik knik en loop naar de badkamer.

Reageer (1)

  • Paddo

    o.o Gewoon uuuhhhmmm in je mond stoppen xD Valt vast niet op :P :D:D:D SNEL VERDER!!! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen