Eva,Denise en Anika kruipen het hol uit.

Een rumoerig geschreeuw valt voor de ingang.
"HAHAHAHHH! Nu heb ik jullie eindelijk!" De paarse draak staat er. Anika kruipt snel terug en slaat haar vleugels om haar heen als een dekentje.
"Hellup, Deniseeeee!" Anika kijkt angstig Denise aan. "Zeg dat we nog een kracht hebben ofso die die draak in èèn keer ruineert!!"
Denise kijkt haar aan. "We kunnen drie krachten in totaal, volgensmij... Dusss, ehh, je hebt volgensmij... ehh," Denise kijkt hopeloos. "ehh, Vervorming, Bliksem en, uhh, ehh, wat was het nou... ehh, o ja! Dag en nacht! Bliksem, vervorming en Dag/Nacht!" Eva kijkt Denise aan. Dat duurde lang zeg! Normaal weet ze alles meteen. "oh..." Zegt Anika. Het klonk nou niet bepaald of het zomaar de Paarse Draak kon verslaan. "Eens kijken, ik probeer dag/nacht even uit om te kijken of ik het beheers..." Denise maakt een paar maffe bewegingen. Op de plek waar eerst nog licht doorheen scheen, wordt het opeens donker. "Gaaf!" roept ze uit. Eva maakt een paar rare bewegingen en het begint plotseling te onweren. "Wauw!" Roept ze uit. Anika kruipt alleen maar tegen Denise aan uit angst voor onweer. "kom op Anika, Probeer de uitgang te vervormen!" Anika concentreert zich bang op de uitgang en voorzichtig maakt ze hem dicht. Er klinkt een boos gemompel en de Draak vliegt weg. " Yes!! Je hebt het gedaan!! Goedzo Anika!" Eva is totaal blij. Denise kijkt op haar horloge. "Het wordt overnachtingstijd..." En ze gaan slapen.

Reageer (2)

  • ZeldaFever

    ik bedoel 'duh' watr komt in slaafje dangerous.
    en gras daarna?

    1 decennium geleden
  • Snowfox

    Yeah!
    Nog wel vertellen over aarde/gras en water hè?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen