De eindexamens kwamen steeds dichterbij, maar er was ook iets anders gaande. De volgende dingen waren mij vertelt:
1) De Cullens waren vampiers. (Vandaar dat Alice nooit moe werd als we gingen shoppen. En toen ik erover nadacht: Ik heb ze nooit zien eten...)
2) Bella had me verteld dat ze een keer was opgejaagd door vampiers
3) Die vampier had nu een nieuwelingenleger en wilde de Cullens aanvallen
4) Edward wilde met Bella trouwen.

Genoeg voor kortsluiting in mijn hoofd. Ze hadden niet echt een gelukkig moment gekozen om het me te vertellen, want ik kon me nu dus niet concentreren. "Hallo, aarde aan Alyson." Rose probeerde mijn aandacht te trekken. "Ga je mee na school?" Ik schudde mijn hoofd. "Nee, ik ben moe." Ik stond op, bracht mijn dienblad weg en vervloekte het feit dat ik nog gym had voor ik naar huis kon. Mijn telefoon ging en het was Jake. "Hey kleine.", zei Jake. "Hey, what's up?" "Zal ik je op komen halen van school?" "Nee, ik ga lopen. Het is lekker weer." "Goed, ik zie je straks." Ik stopte mijn telefoon weer in mijn tas en liep naar de gymzaal. Ik lette helemaal niet op, deed niks wat resulteerde in een hoop hockeyballen tegen mijn schenen. Auw. Ik was blij toen ik eindelijk van het terrein wegliep. Ik nam weer de omweg door het bos, mijn domste idee ooit. "Hallo kleintje. Je timing is perfect." De stem was perfect en bezorgde me de rillingen.

Reageer (1)

  • Sofieeeke

    LEUKLEUKLEUKLEUKLEUKLEUKLEUKLEUKLEUKLEUKLEUKLEUK

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen