Ik heb besloten om nu altijd om de 5 delen 5 onthullende titels te doen!

Onthullende Titels:

Deel 21: Het Gevecht der Gronden! Shane Tegen Clay!
Deel 22: Het Deerling Onderzoekerslab! Shane Tegen Bas!
Deel 23: Avontuur in de Chargestone Cave! N Verschijnt!
Deel 24: Het Vurige Luchtgevecht! Burgh Tegen Skyla!!?
Deel 25: Een Luchtige Strijd! Shane Tegen Skyla!

Nu onze helden de hendel voor de Ophaalbrug uit de handen van Team Plasma hebben teruggestolen, lopen onze helden over de Ophaalbrug.
Maar eenmaal aangekomen in Driftveil City treffen ze Meowth van Team Rocket in de bosjes aan, hij is zwaar gewond!

Burgh: Meowth moet onmiddelijk naar het Pokémon Center!
Roxanne en Shane: Ja!

*In het Driftveil City Pokémon Center*
Nurse Joy: Deze Meowth is er ernstig aan toe, weten jullie wat deze Meowth is overkomen?
Shane: Nee, wij vonden hem zo in de bosjes vlakbij de Ophaalbrug.
Nurse Joy: Er zijn vanmorgen al meer mensen binnengekomen, die beweerden dat ze waren aangereden door een auto die vanover de Ophaalbrug kwam...
Burgh: WAT!?
Roxanne: Zou dat ook met Meowth gebeurt zijn?
Nurse Joy: Ik weet het helaas niet.
Shane: Wat vreemd. Maar het vreemdste is...
Roxanne en Burgh: Huh?
Shane: WAAROM BEN IK NOG NIET NAAR DE DRIFTVEIL GYM GERENT?! IK ZIE JULLIE LATER!
Roxanne: Als z'n volgende gymgevecht eraan komt dan denkt hij ook nergens anders meer aan...
Burgh: Laten we hem volgen!

*Bij de Driftveil Gym*
Shane: Hee, er hangt een briefje op de deur!
*Shane leest het*
Shane: WAT?! GESLOTEN?!
...: Inderdaad...
Shane: Eh, wie bent u?
Clay: De naam is Clay, ookwel gymleader van deze gym!
Shane: Waarom is de gym gesloten meneer?
Clay: Er is iets aan de hand in de Cold Storage, bronnen hebben mij verteld dat er vanmorgen vreemde auto's heenreden, die vanover de Ophaalbrug kwamen.
Roxanne: WAT!
Burgh: Misschien zijn dat wel dezelfde auto's die de mensen bij de Ophaalbrug en Meowth hadden aangereden...
Speakers: Een bericht aan Shane en zijn vrienden: Meowth is beter, hij is bij Nurse Joy in het Pokémon Center.
Roxanne: Laten we hem ophalen!
Shane: Bedankt Clay!

*In het Pokémon Center*
Meowth: Bedankt jongens jullie zijn m’n reddende engels.
Shane: Meowth zeg op, wat ben je nu weer van plan?!
Meowth (Half huilend): Ik ben geen lid meer van Team Rocket!
Burgh: Huh.
Shane: Nee? Waarom?
Meowth: Niks, laat maar zitten, bedankt dat jullie me naar het Pokémon Center hebben gebracht, jullie houden nog iets van me te goed, dat beloof ik!
Nurse Joy: Meowth, wacht!
*Meowth struikelt*
Nurse Joy: Je hebt nog niet voldoende kracht om er weer in je eentje op uit te gaan.
Meowth: Misschien heeft u wel gelijk...
Shane: Wat is er nou gebeurt tussen jou en Team Rocket?
Meowth: Jullie hebben me gered, dus ik moet eerlijk zijn...:
Meowth: Kijk, we zaten middenin een geheime missie. Ik zei dat ze het aan mij over moesten laten, maar ik heb het flink verpest. De baas hoorde ervan en toen heeft hij me ontslagen!
En niet veel later was ik helemaal alleen. Ik was er helemaal kapot van, en ik was helemaal in shock, dus ik besloot om er alleen op uit te trekken. En toen werd ik aangereden door één of andere auto en toen werd ik gered door jullie ettertjes.
Roxanne: Is dat de waarheid?
Meowth: Geloof me, ik had veel liever willen liegen.
Burgh: Mmm, ik denk dat we Meowth een tijdje met ons mee moeten nemen.
Shane: Wat, waarom?
Burgh: Kijk, Meowth is de enigste Meowth in de Unova regio, en hij kan ook nog eens praten. Dus als hij er alleen op uit trekt kan dat gevaarlijk zijn.
Meowth: Ach nee, het gaat wel, ik wil jullie ettertjes absoluut geen last bezorgen.
Roxanne: Maar Meowth, als je er weer alleen op uit gaat dan kan je misschien weer een ongeluk krijgen.
Shane: Roxanne heeft gelijk, kan je beloven dat je geen slechte dingen meer zult doen?
Meowth: Luister jij eens: Ik hoor niet meer bij Team Rocket dus ik hoef geen slechte dingen meer te doen!
Meowth: Wil je echt zeggen dat ik met jullie ettertjes mee mag?
Shane: Tuurlijk, als je maar beloofd dat je ons geen last zult bezorgen.
Meowth: Beloofd!
*Er komt een auto met sirene aanscheuren*
*Officer Jenny stapt uit*
Roxanne: Hee, u bent de Officer Jenny van gisteren bij de Ophaalbrug, is het niet?
Officer Jenny: Dat klopt, maar nu instappen allemaal, ik achtervolg die hendeldief van gisteren, hij gaat richting de Cold Storage!
*Ze stappen in*
Meowth: Shane, dus je wilt hier in Driftveil City je volgende Unova Gymbadge gaan winnen?
Shane: Jazeker!
Meowth: Ik durf te wedden dat je al een hele lading Gymbadges hebt!
Shane: Ik heb er nu 4.
Meowth: Aah, precies wat ik verwacht had van zo'n getalenteerde Pokémon trainer als jij!
Officer Jenny: Hier is het!
*Ze stappen uit*
Burgh: Wauw, de Cold Storage!
Meowth: Indrukwekkend!
Shane: Laten we naar binnen gaan!

*Binnen*
Officer Jenny: De Cold Storage staat ook wel bekend om de IJssoort Pokémon die er leven.
Roxanne: Brrrrr, ik krijg het al koud als ik er alleen maar aan denk!
Burgh: Team Plasma zou hier toch moeten zijn? Maar het is hier doodstil.
Shane: Ja, vreemd.
Officer Jenny: Tenzij…
Meowth: Tenzij wat?
Officer Jenny: Tenzij ze in de opslagkamer zijn…
Shane: Huh?
Officer Jenny: Je zou zeggen dat de Cold Storage zelf al een opslag is, maar diep in de Cold Storage bevindt zich ook een aparte opslagkamer, met muren van wel 2 meter dikte, dus als wij niks horen, moeten ze daar wel zitten!
Meowth: Goed punt!
Burgh: Dan gaan we meteen naar die opslagkamer!

*In de opslagkamer*
Ghetsis: Kijk is wie we daar hebben, het agentje.
Officer Jenny: Geef je over!
Meowth: Laat dit maar aan mij over, Meowth is de beste als het gaat om onderhandelen met de vijand!
Burgh: Ik denk dat ik weet wat Meowth bedoelt.
*Meowth staat bij Team Plasma*
Meowth: Jongens, laten we gewoon in vrede leven, dan is toch alles goed?
Plasma Grunt: Liepard, doe alsjeblieft een Iron Tail op die Meowth.
Meowth: AU! GENADE!
Ghetsis: Wij zoeken naar de Dark Stone en de Light Stone, deze stenen zijn de zielen van Zekrom en Reshiram.
Roxanne: Heeft u het over de legendarische draken die de Unova Regio beschermen?
Ghetsis: Zeker, maar nu zouden we graag willen dat jullie ons niet zouden storen.
Clay: Excadrill, Drill Run!
*Team Plasma's onderzoeksmachines ontploffen*
Ghetsis: Argh, achja, het zag er toch niet naar uit dat we hier iets gingen vinden.
*Team Plasma vliegt weg met Jatpack’s*
Officer Jenny: Staan blijven!
Roxanne: Argh…
Burgh: Clay, je kwam net op tijd, bedankt!
Clay: Hahaha, eigenlijk moet je Excadrill bedanken!
Shane: Excadrill?
*Zoekt op Pokédex*
Shane: Cool!

*Terug in Driftveil City*
Officer Jenny: Ik weet niet hoe ik jullie kan bedanken jongens.
Shane: Graag gedaan agent.
*Officer Jenny rijdt weg in haar auto*
Clay: Zeg Shane, zin in een Gymgevecht?
Shane: Te gek!

En zo, na dit vreemde avontuur met Team Plasma, is het voor Shane tijd om de strijd met Clay aan te gaan, en welke moeilijke hindernissen zal hij nog meer op zijn pad tegenkomen?
Met Meowth van Team Rocket erbij kan hun reisgroep niet meer stuk, dus zorg dat je een oogje op dit verhaal houdt, want je moet nu echt niks meer missen!

WORDT VERVOLGT...

GEGEVENS:

Shane's Team:

-Panpour Moves: Water G.un, Mud Sport, Double Team, Tackle. (Gekregen in Professor Junipers Lab)
-Liepard Moves: Tackle, Tail Whip, Assist, Iron Tail. (Gevangen op Route 1 (als een Purrloin))
-Pansage Moves: Bite, Dig, Solarbeam, Bulled Seed. (Gevangen in Striaton City)
-Musharna Moves: Psybeam, Hypnosis, Zen Headbutt, Psywave. (Gevangen in het Pokémoncenter van Striaton City (als een Munna))
-Whirlipede Moves: Rollout, Pursuit, Poison Tail, Bug Bite. (Gevangen in Pinwheel Forest (als een Venipede))
-Stunfisk Moves: Camouflage, ThunderShock, Mud Bomb, Scald. (Gevangen in Castelia City)

Unova Gymbadges: Trio Badge, Basic Badge, Insect Badge en Bolt Badge.

Roxanne's Team:

-Graveler Moves: Rock Throw. (Hoënn Regio (als een Geodude))
-Onix Moves: Iron Tail, Dig. (Hoënn Regio)
-Nosepass Moves: Rock Tomb, Earthquake, Rock Slide. (Hoënn Regio)
-Swadloon Moves: Tackle, Strin.g Shot, Bug Bite, Razor Leaf. (Gevangen in Pinwheel Forest (als een Sewaddle))
-Frillish (Female) Moves: Protect, Water Pulse, Night Shade, Hex. (Gevangen in Castelia City)

Unova Gymbadges: Trio Badge, Basic Badge, Insect Badge, Bolt Badge, Quake Badge, Jet Badge en Freeze Badge.

Burgh's Team:

-Dwebble Moves: X-Scissor, Dig, Protect. (Unova Regio)
-Swadloon Moves: Leaf Storm, Strin.g Shot, Solarbeam. (Unova Regio)
-Scolipede Moves: Poison Sting, Hyper Beam, Steamroller, Solarbeam (Unova Regio (als een Whirlipede))
-Basculin Blauw-Gestreept Moves: Water G.un, Bite, Aqua Tail. (Gevangen in Castelia City)
-Audino Moves: Heal Pulse, Thunderbolt, Flamethrower. (Gevangen op Route 4)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen