Nadat ik bij Daan was geweest wilde ik nog even naar Thijs, ik moest hem vragen waarom hij het had gedaan. Het was pas half 5 dus kon dat nog wel even. Lotte zou er ook zijn, maar dan bij Mark. Ik werd door Daan bij school afgezet, daar stond mijn fiets nog. Ik vertelde hem dat ik nog even langs Thijs zou gaan.
'Oke, maar pas op!' zei hij, hij gaf me een kus en fietste weg.
Ik pakte mijn fiets en fietste naar Thijs' en Mark's huis. Ik belde aan en Thijs deed zelf open.
'Hé, wat kom jij nou nog doen?' vraagt hij zodra hij zag dat ik het was.
'Thijs, ik moet met je praten!' zeg ik.
'Heel even dan! Heel even!' zegt hij. Liet me binnen en liep daarna voor me uit naar zijn kamer.
'Waarom Thijs?' vraag ik zodra we op zijn bed zitten.
'Ik weet het niet oké!' zegt hij terwijl hij zijn hoofd in zijn handen legt. 'Omdat ik een stomme oen ben? Wil je dat horen?'
'Nee, natuurlijk niet!' zeg ik meteen en leg mijn arm om hem heen.
Ineens komt er een hoop gestommel uit de kamer van Mark. Thijs en ik kijken elkaar aan en staan dan samen op om even een kijkje te nemen. We doen de deur open en zien Mark shirtless op zijn bed liggen en Lotte ligt naast het bed, waarschijnlijk uit bed gevallen, in haar b-h! Is dit wat ik denk dat het is?! Snel staat Lotte op om haar hempje te pakken en Mark gaat zitten. Beide keken ze uiteindelijk naar de grond met een knalrood hoofd... Gênant...

Reageer (1)

  • HNLLZ1D

    Wow dat was wel heel snel...
    Maar weer, SNEL VERDER!
    Ongemakkelijk....
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen