Foto bij I really took good care of your girlfriend through the years

Yeah peeps, gaan we er vandaag weer een top 5 dag van maken? Zou wel leuk zijn :Y)

& voor alle nieuwe abo's; welkom! Voel je thuis xD.
Wat vinden jullie trouwens van de Peter POV's? Ze zijn in ieder geval leuk om te schrijven - vooral om hem ook eens 'n gevoelige kant te geven, gheheh xD.

However, check that hot piece humanity in the picture above! Jeremy Sumpter <3. Nu pas besef ik me dat hij ook best een goede Edward Cullen zou kunnen zijn, though. I mean, plamuur zijn gezicht wit, geef de gast een stel lenzen and you have a way more handsomer Edward <3. Alhoewel, dat zou zijn reputatie als vrij flierefluiter aantasten, en daarom is hij juist leuk, niet? Hoe dan ook - met hem zou ik best een middag opgesloten willen zitten in een lift. I wouldn't mind at all, gheheh xD.
Dus; genoeg geblaat, laten jullie een kudo achter en een reactie, love that <3.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Slughorn

    Omg... Ik mag die Dominic niet
    Ik hoor hem gewoon al op zijn geniepige maniertje kletsen..
    Iew..
    Snel verder^^

    1 decennium geleden
  • Noelle1D

    Jeremy!!! <3

    1 decennium geleden
  • EffieTrinket

    Serieus het is nu echt weg ochtend humeur bij mij :P
    Alleen vraag ik me af wat Dominic er mee te maken heeft en dat het ok wel Sage kan zijn misschien.
    Ik hoop zoo van niet _O_
    Snel veder :Y)

    1 decennium geleden
  • Istina

    Cutiecutiepieeee. Maar ik was wel even like "DA FUQ" toen Dominic daar opeens verschijnde, ahaha. <3

    1 decennium geleden
  • Spotgaai

    Hm, WhiteLips kan wel eens gelijk hebben =)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen