Ik dacht dat dit er al eerder op zou staan maar er ging iets mis met het activeren,sorry x Casey (fateful)

Harry POV

Ik wist niet waar de andere jongens nu waren of waar ze mee bezig waren maar het maakte mij ook helemaal niks uit. Ik stond hier tegenover het mooiste meisje van de hele wereld en we hadden net gezoend. De kus was perfect. Onze lippen pasten precies in elkaar, het leek voorbestemd. Ik keek haar aan. Haar blauw-grijze ogen keken me met een ondeugende blik aan. Even boeide het me niet dat we al zo lang beste vrienden waren geweest en dat dit onze hechte vriendschap verbrak want ik wilde helemaal geen vriendschap. Ik wilde dit meisje als míjn vriendin, mijn liefde. Even haalde ik mijn hand door haar half-lange bruine haar. Ze sloeg haar armen om me heen. Dat was voor mij het teken waar ik op wachtte. Zij wilde dit ook. 'Harry! Haz! Hazza! Harry!' Een schreeuwende stem verbrak ons moment. Waarom altijd.. 'Niall.' 'Oh eh.. sorry Harry ik wil jullie momentje niet verstoren. Moet ik eh.. weer gaan?' 'Nee, leg nou maar uit wat er is, je verstoorde ons toch al.' 'Oh, sorry.' 'Maakt niet uit. Nou vertel!' 'Je raadt het nooit..' Eigenlijk had ik geen tijd om te raden want Nialler ratelde meteen weer door. '..Lou en Zayn staan daar nog steeds, ze zijn te bang om op iemand af te lopen.' 'Haha.. Louis.. Zayn.. bang! Wie had dat gedacht.' 'Ik.' hoorde ik de engelenstem van Allyne zeggen. 'Ik bedoel anders waren ze net als jij deed meteen op iemand afgelopen. Waar is Jenn eigenlijk?' 'Oh shit. Jenneke. Vinden jullie het erg als..' 'Ga maar terug Niall, we zien je zo wel.' zei ik. En ik was weer alleen met Allyne.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen