Foto bij Prepare yourself for the pain of you're doomed, eternal love

Hallo allemaal,

Stukje nummer vier vandaag! Ja, nu gaan we eindelijk graven in die vloek en gaan jullie eindelijk meer te weten komen. Dus leesze en let me nog what ya think =D. Ohja, op het moment van schrijven staan we op 11 in de top. You rock guys :D.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Someday

    Neeeeee! Oh mijn god, waarom?! Waarom moeten ze dat arme kind toch telkens hebben?! Peter moet haar helpen! Ook al heb ik geen idee hoe, maar hij vind vast wel een oplossing, ik bedoel maar, hij is Peter Pan. Meh. Zolang ze maar niet dood gaat, dat zou echt vreselijk zijn. Oh je moet vanavond nog een stukje schrijven, want dit is gewoon een ramp, een regelrechte ramp. Arme Anna. Na zo'n nacht, en dan zo verschrikkelijke ochtend. Het wordt haar ook niet echt gegund. En ze mag gewoon niet sterven, dat verdiend ze niet. En ik wil weten welke klootzak haar dit aandoet, die is dan namelijk nog lang niet jarig, verdomme. Shit ik was me nagels aan het lakken en door het typen zijn ze verpest, hmpf. Dan maar weer opnieuw nadat ik klaar ben met me reactie. Nou in mijn ogen staat jou verhaal op nummer een:Y) GODDAMMIT PETER DOE IETS! Zo even de frustratie eruit, hihi. Ze moet het overleven.

    1 decennium geleden
  • Spotgaai

    Ik durf niet te reageren..

    1 decennium geleden
  • Moustaches

    dit is toch wel een stuk interessanter dan biologie leren om uit te vinden wat peter en anna nou precies hebben gedaan...
    maar WAT GEBEURT ER?!
    je schrijft prachtig en op de een of andere manier krijg je het altijd voor elkaar om mij naar een volgend stuk te laten verlangen...
    (dat klinkt een beetje vreemd, maar ik bedoel het als compliment^^)

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    Yo, people, ga haar eens kudo'en!
    Dit is niet een lief einde, ga eens heeuuull gauw verder!

    1 decennium geleden
  • Involved

    OH ik snap er echt niks van maar zelf ik realiseer me dat dit niks Goeds betekent!
    Veder :)
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen