Bedankt voor jullie ideeen ik ga ze zeker gebruiken. Hier is een harry pov :)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • Tinaaax257

    ligt eraan? heb ik een ziekte waardoor ik bepaalde dingen niet meer kan doen?
    ik ga er maar vanuit van niet dus dan zou ik:
    -ik zou met mijn familie op vakantie gaan voor een/twee weken ofzow, naar engeland en dan zoenzo de London Dungeons in gaan.
    -ik zou met mijn beste vriendinnen ook een week op vakantie gaan, en dan zoenzo nog een x naar Walibi met hun...
    -uuhhmmm, ik zou.... mijn verhaal gaan typen, gewoon dingen die mij bezighouden en stuff, een soort van dagboek van mijn laatste half jaar, aangezien ik heel gesloten ben en er eigenlijk een heleboel dingen zijn die niemand van mij weet zou ik die allemaal opschrijven en ze zouden ze dan mogen lezen als ik dood ben, ennn, daarin zou ik ook zegmaar mijn "begrafenisplanning" in zetten, crematie en stuff.
    -(4e ding, maarja boeie) ik zou iedereen vooral op het hart drukken dat ze niet zouden moeten treuren omdat ik dood ben maar dat ze blij zouden moeten zijn dat ik heb geleefd. en ik zou het alleen aan mijn familie en beste vriend(inn)en vertellen want ik heb geen zin in medelijden, ik zou het pas zeggen de dag voordat ik doodga ofzow...
    en als ik verliefd op iemand was(momenteel niet dus) zou ik dat tegen diegene zeggen als die het nog niet wist en dat wel vertellen dat ik doodga als diegene ook op mij is.....
    en jij?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen