Foto bij My side of the story

Gudemurgen! - ik geej nu mar euver up betuwsch da geej mien beter af ak friesk - goed geslapen? Ik matig :Y). Nou hierbij de eerste Peter POV (dit is de enige die ik aankondig, de volgende stukjes niet, dus goed lezen xD)
Bedankt voor jullie kudo's, we staan momenteel in de top 20 :)! Dus ga vooral zo door! Ik ben er benieuwd naar jullie reacties op het eerste Peter POV, so spread the words :Y).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • xMoony

    wij vrouwen zitten anders in elkaar dan hij denkt xD

    1 decennium geleden
  • Wynter

    Hahahaha. Wij vrouwen met ons gezeur en onmogelijke eisen. Haha geniaal xd
    Ik lees snel verder ;p

    1 decennium geleden
  • Squidward

    Peter denkt zo typisch als een jongen he, en dan nog twintig keer zo erg. En dat plan is echt heel erg niet slim van hem haha, snel verder!

    1 decennium geleden
  • Tucker

    dayum, iedereen schrijft lange reacties ;_; daar kan ik niet tegen op hoor o.o ANYWAYS, PETER PAN, damn it, dit is zo frustrerend .-.

    1 decennium geleden
  • EliseStyles

    Sorry Peter, maarwat ben jij een bitch..
    En ik denk eigenlijk dat Anna hem niet tegenkomt of hem daar gewoon laat drijven en wegloopt. Lijkt me lachen. ;)
    En ik weet niet of ik Tink nou wel of niet leuk vindt. Ze kan wel lief zijn.
    En ik vindt Lavendel wel lief btw. En Amore en al die feeën.
    Dus, snelverder ofcourse.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen