Foto bij Let me love you again.

Als ik op school aankom zoek ik meteen naar Daan, ik moet hem spreken! Als ik hem zie lopen ren ik meteen op hem af.
'Hé' zegt hij, hij kijkt me teleurgesteld aan.
'Hé, het spijt me! Ik had hem nooit moeten geloven! Het spijt me zo! Ik had het gewoon moeten navragen!' begin ik. Hij glimlacht.
'Het is al goed, ik vroeg me al af waarom je zo raar deed.' zegt hij.
'Ja, sorry!' zeg ik. 'Knuffel?' vraag ik.
'Van jou altijd!' zegt hij, en ik geef hem een knuffel.
Even later lopen we langs Thijs hand in hand. Hij kijkt boos, heel boos.
Dat heeft hij toch echt zelf gedaan! Als ik Lotte zie vertel ik meteen dat ik het heb goedgemaakt met Daan en dat Thijs kan stikken.
Ze is het helemaal met me eens en als school af is ga ik met Daan mee naar huis, net als altijd achterop zijn fiets.

POV Mark
Ik was weer tot over mijn oren verliefd op haar, net als in het begin. Ze kwam na school mee met mij naar huis achterop mijn fiets, ze had me verteld wat Thijs had gedaan. Daan en ik waren weer vrienden dus was ik heel boos geweest op Thijs. Nog steeds trouwens...
'Kom we gaan naar boven.' zeg ik. Lotte loopt achter me aan naar boven. Ze was hier al vaker geweest, maar dit was anders. Dit keer was ze hier niet als mijn vriendinnetje maar als gewoon een vriendin, jammer genoeg...

______________

Te kort, ik weet... Teleurstellend...

Reageer (1)

  • HNLLZ1D

    Omg VERDER!!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen