"Heb je zin om naar Emily te gaan?", vroeg Jake. "Eerst mijn tas dumpen en iets eten. Ik heb niet geluncht." "Slecht hoor.", lachte Jake. "Maar Emily kan heerlijk koken, dus maak je je daar maar geen zorgen over." "Oké."

Emily en Sam woonden in een super schattig huis. "Nog één dingetje. Probeer niet naar Emily te staren. Ze is een paar jaar geleden door een beer aangevallen en ik weet niet of je het bij het kampvuur had gezien, maar ze heeft er nog steeds littekens van." "Bedankt voor waarschuwen." "Hallo!", riep Jacob terwijl hij naar binnen liep. "Hallo.", zei een jonge vrouw die ik onmiddellijk herkende als Emily. "Hey Alyson, hoe gaat-ie?" "Naar omstandigheden? Goed hoor." Toen begon mijn buik te knorren. "Heb je honger?", lachte Emily. "Hoe raad je het?" "Kom, de jongens zijn nog niet terug, dus wil je een muffin?" Wow. Haar muffins waren enorm, maar dat kon me niet echt iets schelen. Ik had de laatste tijd echt heel erg honger. "Het is heerlijk Emily." "Hoi!", hoorde ik de andere jongens roepen toen ze binnen liepen. "Hey Alyson." zei een van de jongens die volgens mij Embry heette. "Misschien stomme vraag, maar waarom draagt geen van jullie een shirt?" "Omdat het kan.", lachte Embry. "Goede rede."

Reageer (1)

  • Sofieeeke

    "Misschien stomme vraag, maar waarom draagt geen van jullie een shirt?"
    *ziet beeld van shirtloze knappe jongens*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen