Vorige keer:
'Mij maakt het niet uit, maar ik zie aan Vera dat ze popelt om onafhankelijk te zijn. Zodat ze zelf haar geld kan gaan verdienen en zo', zegt Gustav dan. Ik zie dat alle blikken naar mij draaien, waardoor ik hevig begin te blozen. Ik voel hoe Tom een kus op mijn kruin drukt.
'Ja, dat klopt wel', mompel ik. Tien minuutjes later gaat de bel. Bill staat recht en haalt zijn geldbeugel al boven. Twee minuten later komt hij terug met vijf pizza's. Hij geeft ieder de pizza waar hij of zij om gevraagd heeft en ploft dan terug neer in de zetel. Als een bende boeren eten we de pizza op voor televisie, lekker gezellig in de zetel.
'Tot zolang mag jij thuis blijven en voor ons koken', fluister Tom in mijn oor.
'Zeg!' zeg ik verontwaardigd, waarna ik hem eens stevig por. Tom lacht en ik zie dat iedereen ons vragend aankijkt. 'Uhm, niet op ons letten', zeg ik dan. Ik kijk Tom nog eens aan en concentreer me dan op de televisie.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Faint

    Verdeeer : )

    x

    1 decennium geleden
  • Klungelsmurf

    Snel verder gaan!!

    Kus Fabienne

    1 decennium geleden
  • YourAngel

    mooi!!
    snel verder!!
    XXXXhvj
    [/reactieinspieratieloos]

    1 decennium geleden
  • DuimeTeen

    Weiter!!!

    x

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    verder!!
    (K)Neline

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen