aahw, jullie zijn zo lief!
Zolang ik nog inspiratie heb zal ik door gaan met het verhaal (:

En het is inderdaad niet echt een fanfic, het is meer het verhaal van marion waar TH toevallig in voor komt.. en dingen als sex komen er uiteindelijk wel in voor, maar alles op z'n tijd. (Als je vroeger misbruikt bent en je nog midden in je trauma zit daardoor ga je echt niet binnen twee maanden al met elkaar naar bed).
Maar ik vind het fijn om te lezen dat jullie het n leuk/mooi verhaal vinden (: zeker omdat het zo dicht bij me staat.
Thank you guys <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • XhumAnLIENx

    Ik vind je storie echt heel geweldig!! En ik ja het is echt gaan fanfic, misschien daarom dat ik hem echt heel Top vind! Je beschrijft alles zo goed, dat ik het gewoon voor mij kan zien gebeuren, net een film. Ik las net ook dat je sprak over dat seks gedoe, maar eerlijk gezegd heb ik daar nog niet echt bij stil gestaan, wat ik normaal gezien wel doe...xD
    Dat bewijst maar hoe hard je mij meesleurt in het verhaal!
    Ga nu maar heel snel weer verder! xxx(H)

    1 decennium geleden
  • SuperSheep

    Je verhaal is zo mooi!

    1 decennium geleden
  • sarahth483

    mooi ge schreven!
    snel verder(flower)

    1 decennium geleden
  • NevaSoft

    Is begrijpelijk dat ze niet snel met hem naar bed zal gaan.
    Ik ben verslaafd aan je story, om dat de manier waarop je het overbrengt zo mooi is. & omdat het zelf ook iets is dat je meegemaakt hebt. Ik heb zelf ook momenten had dat ik heel diep zat, en soms heb ik nog een laag zelfbeeld over mezelf, ook al krijg ik veel positieve complimenten, het lukt me soms niet. Maar ik heb na een teleurstellende relatie wel geleerd om nu te genieten van me leven, en ik ben er beetje bij beetje bovenop aan het komen. Ik durf nu meer mijn mening zeggen, en dat voelt goed. Ik probeer dan ook te genieten van de leuke & goede momenten.

    Maar snel verder xxx

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen