Foto bij Now I know the truth.

Hij kijkt me begripvol aan, en hij wil me weer een knuffel geven maar ik sta op.
'Ik moet gaan.' zeg ik.
'Wacht!' roept hij me na, ik ben vreselijk! Ik zoen hem en ren er meteen voor weg! Maar ik hou gewoon nog van hem! Maar ook van Thijs...
Ik stap op mijn fiets en fiets naar Lotte's huis, ik moet met haar praten! Ik bel aan en Lotte doet zelf open.
'Lieke! Wat is er?' ze ziet dat er wat aan de hand is en neemt me mee naar binnen. We lopen meteen naar haar kamer op zolder.
'Thijs, hij.. Ik...' begin ik.
'Rustig praten!' zegt ze. 'Ik snap er geen drol van! Wat is er met Thijs?'
'Hij is verliefd op me, ik vind hem echt superleuk! Maar ik hou nog steeds superveel van Daan!' zeg ik.
'Hij ook van jou, hij belde me om te vragen wat er was dus heb ik eerst heel bot gedaan en toen hij echt heel verbaasd reageerde heb ik het hem uitgelegd. Hij wist niet eens dat je een zus had! Thijs die zegt maar wat! Lieke, Thijs heeft je voorgelogen! Daan heeft je zus helemaal nooit bedrogen!' zegt ze, ik kan het niet geloven! Mijn beste vriend Thijs heeft me voorgelogen! Ik dacht dat we elkaar konden vertrouwen.
'Weetje! Stik erin! Ik hoef even helemaal geen jongens meer!' zeg ik en ik barst in snikken uit.
'Nee, je mag Daan toch niet zomaar laten vallen! Hij heeft niks verkeerd gedaan!' zegt ze, het klopt. Daan heeft niks misdaan, ik mag hem hier niet voor laten boeten!
'Inderdaad! Ik ga morgen meteen naar hem toe om het goed te maken!' zeg ik. 'Maar nu moet ik gaan, het is al 5 uur.'
'Doei.' zegt Lotte als ze me uitzwaait.

Als ik thuiskom gaan we meteen eten, dan maak ik nog wat huiswerk en ga naar bed. Ik ben zo moe!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen