Foto bij He's in love with me

Oatmorn! (mijn fries is niet zo goed, misschien omdat ik niet in Friesland woon? Hoe dan ook, whatever) Hier een nieuw stukje :).

Strakjes moet ik even wat boodschappen en zo doen, maar daarna komt er sowieso nog een (langer) stuk! Zoals jullie zien is het nu al een paar stukjes aardig rustig, liefjes en kalmpjes en jullie kennen me, daar ga ik verandering in brengen :Y).

Dus, ik wil wel even zeggen dat jullie comments geweldig zijn elke keer less ik ze hier met een dikke lach on my freakin' face xD. Dus ik hoop dat jullie straks weer wat te lachen voor me hebben xD.

& vinden jullie het een goed idee om vandaag es voor die top 10 te gaan? Ik wel xD.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • xMoony

    ik heb een grijns op m'n smoel .. en die komt de eerste 24 uur niet meer van mijn gezicht af .. ben ik bang :3

    1 decennium geleden
  • Istina

    Gosh, ik denk dat ik nu de meest angstaanjagende grijns
    op mijn gezicht heb geplakt, geez. Sorry dat ik zo laat ben,
    maar ik ben de afgelopen dagen niet echt heel actief geweest op Q. <3

    1 decennium geleden
  • Noelle1D

    Wowow mega reactie's:O

    1 decennium geleden
  • Faery

    Ja ik vond het al zo vreemd dat het nu zo lief en rustig is. Ik vind het eigenlijk wel leuk zo, hehehe.
    Ik vind die laatste zinnen heel lief! n_n Gosh, jij blijft echt gewoon zo schrijven dat ik wel móet blijven lezen. Niet gezond. Het is namelijk super lekker weer, en wat doet Lisanne? Die zit achter de computer in een donker hoekje een fanfic over een vliegende jongen te lezen. Niet dat ik het erg vind hoor. Integendeel. :3. Mijn moeder is er alleen minder blij mee.
    Als je verder schrijft, krijg je een schildpad. ^.^ Ik heb echt wat met schildpadden de laatste tijd...

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    Aaaaaaahwwww!!! Wat snoepig!
    Ik wil nu niet een Friese wijsneus uit gaan hangen, maar ik kan het niet laten (A) Oant moarn betekent tot morgen. XD
    Mn vader (em daarmee de helft van mijn familie) is fries, dus ik kan he een beetje.
    Dit was leuk terug komen van de sportschool!
    Peter is verliefd! Peter is verliehieft.
    Ik ben nu HEEEEEEUUUUULLL jaloers op Anna (A)
    Maar Tinkywinky doet wel gemeen. Dat is heel stout van haar!
    Snel verder(baby)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen