Vorige keer:
'Haha, dat is mijn meisje', zegt Tom trots. Opnieuw drukt hij zijn lippen op die van mij.
'Daar gaan we weer', zaagt Georg.
'Dan ga je toch lekker ergens anders zitten', zeg ik. Op den duur begint het mij ook wat te irriteren.
'Ik wordt hier toevallig wel eerder toegelaten dan jij', zegt Georg. Ik kijk hem verschrikt aan.
'Georg, wil je, je mond wel eens houden', zegt Tom dan.
'Stik!' zegt hij dan. Hij staat recht, neemt zijn jas en is de deur uit.
'Ik, uhm. Ik ga hem achterna, voor hij domme dingen doet', zegt Gustav.
'Oké, is goed. Stuur een bericht of zo als alles goed is', zegt Bill.
'Doe ik', zegt Gustav, waarna hij achter de deur verdwijnt. Bill kijkt ons aan.
'Wat?' vraagt Tom dan.
'Straks stapt hij uit de groep en dan is dat jou schuld', zegt Bill. Hij staat recht en wilt de trap oprennen.
'Doet hij toch niet', zegt Tom. Bill negeert het en gaat naar boven. Ik wist dat dit er ooit van ging komen. Ooit gingen ze ruzie hebben om mij. Dat was namelijk ook één van de redenen waarom ik niet bij Tom wou blijven en zie nu wat er van komt.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Klungelsmurf

    haha
    snel verder!

    Kus Fabienne

    1 decennium geleden
  • KarrxTomx

    verder bitte!



    ich liebe dich, Hannah!
    <33

    1 decennium geleden
  • Faint

    Zalig goed geschreven xD

    verdeeeeeheeeeer :)

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    hye liverd!
    snle verder
    X

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    verder!
    (K)Neline

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen