Vorige keer:
'Wel, om een leven met hem te starten. Ik had het nooit gedacht, maar ik hou echt van die jongen. Hij is mijn leven, mijn alles', zeg ik dan. Gustav knikt begrijpend.
'Hetzelfde geld voor mij', hoor ik dan achter me. Ik kijk om en zie Tom en Bill staan. Ik spring recht en ren naar hem toe. Ik spring in zijn armen en knuffel. 'Je bent echt fantastisch', fluistert Tom in mijn oor. Ik zeg niets, maar druk enkel een kus op zijn wang. Vanuit mijn ooghoeken zie ik Bill en Gustav vertrekken.
'Gustav, hier heb je - ow', zegt Georg die uit de keuken komt. Zonder dat ik het wil, begin ik te huilen. Ik zie dat Tom ook begint te huilen.
'Zie ons hier nu staan', lach ik zachtjes. Hij lacht ook even en drukt dan zijn lippen op die van mij. Even voel ik ene bittere smaak van de tranen, maar dan alleen maar puur genot. Heerlijk die lippen van hem. Ik haal mijn lippen van de zijne en druk dan nog een kort kusje op zijn neus.
'Ik zie je graag', fluistert hij.
'Ik jou ook, met heel mijn hart', zeg ik dan. Dit is één van mijn lievelingsmomenten. Huilstukken die eindigen met een kus of een "ik zie je graag"- zin. We vegen onze tranen weg, gaan in de zetel zitten en kijken dan wat naar de televisie. Ondertussen komt de rest gezellig bij ons zitten.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • VampireMouse

    waah wta lief!!!
    srry dat ik hem zo laat maak
    kon niet eerder op de computer :D
    maar ik hou van je quizz!!!!!!
    je zal iig niet eleke keer een reactie van mo0nXlo0n zien hoor ;) wnat mij andere account YourAngel gebruik ik ook veel en soms krijg je een reactie metd ie maar dan weetje dat ik het ben(A)(A)

    enuhh!!
    snel verder!!!!!!

    XX big fan(A)

    1 decennium geleden
  • KarrxTomx

    snel verr bitteeee!
    hij is echt goed!


    ild x

    1 decennium geleden
  • PaperCliip

    Verder !

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verder :)xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    SNEL! verder!
    (K)Neline

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen