Vorige keer:
'Moet je echt weer naar Amerika?' vraag ik. Verontschuldigend kijkt hij me aan. Ik knuffel hem eens extra hard. 'Dat is zo ver weg', zucht ik dan.
'Sorry, schat. Maar wat moet dat moet. Je kunt toch mee gaan?' stelt hij voor. Moeilijk kijk ik hem. 'Als je niet wilt, is dat niet erg, hoor, maar dan moet ik je zo lang missen', zegt hij.
'Ik zie nog wel', zeg ik dan.
'Ja, je hebt toch nog tijd genoeg', zegt hij.
'Inderdaad. Gaan we vandaag wat doen?' vraag ik.
'Ik heb nog wat hoofdpijn', zegt hij met een pijnlijk gezicht.
'Daar was daarnet nochtans niets van te zien', zeg ik. Hij lacht schijnheilig.
'Morgen', zegt hij dan.
'Morgen moet je toch naar de studio?' vraag ik.
'Ah, op één dagje gaat het wel niet komen zeker', antwoordt hij. Ik geef hem een dikke knuffel en een zoen op zijn mond. 'Hmm, mag ik nog wat van dat?' vraagt hij.
'Van wat?' vraag ik hem.
'Wel, van wat je net deed', antwoordt hij. Ik grijns lichtjes en druk dan opnieuw mijn lippen op die van hem. Ik sluit mijn ogen en geniet van zijn lippen, zijn tong. De piercing die telkens tegen mijn lippen drukt. Alles gewoonweg. Het geheel. Tom zelf.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • TomMeGailerd

    Zoo lief :D

    xxx

    1 decennium geleden
  • KarrxTomx

    snel verderrrr schatzii!
    bitteee ö



    ILOVEYOU<3

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    snel verder!
    (K)Neline

    1 decennium geleden
  • DuimeTeen

    Weiter!!!

    xx

    1 decennium geleden
  • ganja

    zo lief :) snel verder xxxx:)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen