Foto bij Confusing feelings - Harry Edward Styles - 6

Jongens! Ik zit midden in de toetsweek, maar ik moest schrijven, ik merk gewoon dat ik het heel erg mis. Een leuke reactie zou fijn zijn =) zeg even als je ook een nieuw hoofdstuk bij Twins of een andere story wil, dan zorg ik daar voor. Zoals ik al zei. Ik zou blij worden van wat leuke reacties. Het plaatje hierboven is de officiele Brooklyn.

Ik, de jongens en Brooklyn zijn aangeschoven aan de grote tafel van Courtney's ouders. Courtney zit gespannen naast me en ik probeer haar te kalmeren door mijn hand op de hare te leggen die losjes op haar been ligt. Ze kijkt geschrokken naar mij en wendt dan haar hoofd naar haar vader om te kijken of die iets gezien heeft. Maar haar vader heeft totaal geen aandacht voor ons, die is veel te druk met Courtney's moeder. Ze overleggen iets in een taal die ik niet kan verstaan. Mijn telefoon gaat over. Ik pak hem op met mijn vrije hand en ik zie op het beeldscherm een foto van Zayn, die hij zelf heeft ingesteld. Ik glimlach en neem de telefoon op. Ik schik van Zayn's paniekerige stem. Ik kan er nog net uithalen dat Cher gaat bevallen. "We komen eraan" mompel tegen de telefoon. Ik hang op en deel mijn mededeling met de rest. De jongens en Brooklyn pakken hun jassen. Ze bedanken Courtney's ouders snel en ik gris mijn autosleutels uit mijn broekzak en ga achter het stuur zitten. Ik wacht ongeduldig tot iedereen in de auto zit en scheur dan weg. Onderweg zie ik allemaal flitsen. Ik zal binnenkort wel heel veel bekeuringen op de deurmat vinden. Het kan me eigenlijk helemaal niet schelen. Ik wil mijn vriend steunen. Mijn beste vriend. De Bradford Bad Boi. Our Mirror Man. The Vain One. The Z part of Zarry. Een deel van One Direction. Zayn Javadd Malik. Mijn beste vriend wordt vader. Snel pink ik een traan weg voordat iemand het kan zien, maar de rest van de jongens zijn alleen maar weddenschappen aan het sluiten over welke naam de twee jongens krijgen, want ze zijn er zeker van dat het twee jongens worden. Louis denkt dat het Louis wordt, Niall denkt dat het Nandos wordt, en Liam denkt dat het Bryan wordt. Ik voel een hand op mijn shouder en kijk snel achterom. Het is Brooklyn die me medelevend aankijkt. "Het komt wel goed" fluistert ze in mijn oor. Er gaat een rilling door mijn lichaam, Brooklyn heeft ook waterige ogen wat haar grijze ogen nog mooier uitkomen. Waarom is me dit nog nooit eerder opgevallen?

Please reactie?

Reageer (8)

  • Horibe

    Ga je nog verder????

    1 decennium geleden
  • Cherbear

    ga je nog verder?? en het is trouwens zayn jawaad malik haha

    1 decennium geleden
  • cuddlehoran

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    snellverdahh <3

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super geschreven (H)
    Snel verder (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen