Foto bij Mermaids, creatures of the unknown ocean

Hallo allemaal,

again een drukke dag voor mij, dus mijn excuus dat er nu pas een eerste stukje is! heb o.a. drie uur in de kappersstoel gezeten, maar resultaat mag er zijn :').

Dus hierbij een nieuw stuk!

@ReneeHorannn, aah dankjewel :D. Leuk om te horen :)!

@Faery, kiek es? Ben er heel druk mee bezig xD.

@Squidward, vooruit dan maar xD.

@Noelle1D, hoe bedoel je dat :)? Het is idd hetzelfde, maar ik geloof dat ik je punt niet helemaal snap.

@Someday, aawh sorry! Ben erg druk de afgelopen dagen :P.

@Reliance, wie weet :Y)...

@Elly4Ever, awh <3. Hoop dat ik het hierbij een beetje goed maak :)!

@Spotgaai, hahah geniaal, een echte fan xD!

@

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Faery

    Aw, ik dacht dat ze waren zoals in de film, haha.
    Me likes!
    Hahahah, ik wacht op Peters stukje! -HINTHINTHINT SUBTIELE HINT-

    1 decennium geleden
  • Someday

    Oeh oeh oeh een nieuw stukje! Yes, hihi nu ben ik weer helemaal blij. Zodra ik zag dat je geschreven had deed ik weer een erg charmant vreugdedansje:Y) Oef hihi die Peter toch, inderdaad lekker subtiel, boem, basta terug het water in. Ik vind dat Peter ook maar eens zijn zwembroek - als hij die heeft - aan moet trekken en er gewoon lekker gezellig bij moet gaan liggen, en ik zou het natuurlijk erg leuk vinden om te lezen hoe Anna zou reageren op Peter zonder shirt, like, hij heeft vast wel een erg mooie sixpack. En het maakt niet uit dat je het druk hebt, we begrijpen het wel. Hihi ik bedoel maar, omdat mijn leven nou zo saai is betekend dat niet dat iemands anders leven dat ook is, oh god wat een zelfmedelijden heb ik weer. Maar dat komt door de examens hoor, normaal is mijn leven niet zo saai, maar nu wel, omdat ik moet leren en dus niemand kan afspreken, ik zelf doe eigenlijk niet zo veel, of nou ja, ik probeer het wel.. Maar ik wordt gewoon zo snel afgeleid. Op een geven moment is alles veel interessanter dan je leerboeken, zelfs de vloer en de muur. En ik ben weer aan het afdwalen.. Slechte eigenschap..

    1 decennium geleden
  • LoliiPoP24

    haha heeft ze er weer enkele nieuwe vriendinnen bij :) x

    1 decennium geleden
  • Noelle1D

    Peter totalhotness XD (zwager is de vriend van je zus als ze getrouwd zijn )

    1 decennium geleden
  • Squidward

    Haha, ik dacht even dat ze haar gingen verdrinken ;o
    en Peter was echt subtiel, haar zo plons in het water te laten vallen haha. Dit is echt mijn favoriete verhaal op Quizlet, snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen