Vorige keer:
Hij wendt zijn blik af van de twee kaartjes en kijkt me aan. Voor ik het besef, heeft hij zijn lippen weer op die van mij gedrukt, lig ik plat op mijn rug en ligt Tom half op me. ‘Tom?’ vraag ik.
‘Hm’, zegt hij, terwijl hij lieve kusjes in mijn nek druk.
‘Vanaf wanneer wist je dat ik de ware voor je was?’ vraag ik. De kusjes in mijn nek houden op en Tom kijkt me aan.
‘Sinds dat ik je die eerste kus gaf. Ik voelde gewoon dat wij samen hoorden’, zegt hij. Ik kijk hem lief aan en geef hem nog een kus op zijn mond. Tom ligt nog steeds half op me. ‘Hm, je ligt goed’, zegt hij.
‘Dank je’, zegt ik lachend. Tom begraaft zijn hoofd in mijn nek en zie, aan zijn rustige ademhalingen, in slaap gevallen is. Ik ga gemakkelijk liggen en laat Tom rustig slapen op mijn borst. Niet veel later wordt hij terug wakker en kijkt me lief aan. Even knuffelt hij me bijna dood.
'Aah, ik zie je zoooo graag', zegt hij.
‘Ik jou ook, hoor, ik jou ook', zeg ik. Ik zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten doen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • TheRockChiks

    woewww weitaaah
    xxxx

    1 decennium geleden
  • PaperCliip

    Verder !

    1 decennium geleden
  • ILoseYou

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • KarrxTomx

    snel verder schatzii!


    heb je graaag x<3

    1 decennium geleden
  • HLoves1D

    snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen