Sixty-Four
*Zoey Miller
Ik draaide me om en keek recht in de donkerbruine ogen van Zayn. ik keek hem lichtelijk verbaasd aan. 'Euh... Waarover?' antwoordde ik. Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar Harry, die nu duidelijk onze richting uit keek en ons nauwlettend in de gaten hield. Voor ik mezelf kon tegenhouden, omdat ik er dan uitzie als een idioot, begon ik te grijnzen. Mission accomplished, ik had zijn aandacht. Ik veegde snel de belachelijke grijns van mijn gezicht en keek Zayn weer serieus aan.
'Over jou...,' 'Mooi, wat wil je weten?' vroeg ik. 'en Harry' voegde hij eraan toe. Oh... We liepen weg van de drukke dansvloer, waar een gesprek voeren onmogelijk was, en gingen aan de bar zitten. 'Ik ben niet blind Zoey,' begon hij. Damn, dat was duidelijk geen goed begin van het gesprek. Ik keek hem aandachtig aan en wachtte af, nieuwsgierig naar wat hij te zeggen had. 'Toen Harry en ik bij elkaar werden gezet bij One Direction had ik geen vriendinnetje, Harry had er een aan elke hand. Je hebt waarschijnlijk al ontdekt dat hij nogal charmant kan zijn?' Ik grinnikte bevestigend. Natuurlijk had ik dat. Mijn gedachtten flitsten even terug naar de warme zondagmiddag, toen Harry en ik samen op dat terrasje zaten en hij me zijn beste versiertruc liet zien. Ik had het warmer gekregen vanbinnen, en dat was een hele prestatie aangezien het al bloedheet was. Toen had hij Mell ontmoet...
'Ik had nogal moeite met meisjes versieren in die tijd, en Harry hielp me ermee. En dat had geholpen, ik kreeg een week erna meteen een liefje.' vervolgde Zayn zijn verhaal. 'Waarom vertel je me dit?' vroeg ik. 'Omdat een van Harry's tips was om een meisje nooit dik te noemen. Hij heeft dus niet gezegd dat jij dik was, zo lomp is hij niet. Wat is er echt tussen jullie aan de hand?' Wauw, to the point. Ik kon mezelf wel voor het hoofd slaan. Ik had echt geen betere smoes kunnen verzinnen hé? Ik zuchtte. Kon ik ontkennen? Nee, we waren al door de mand gevallen. Maar... Wat was er eigenlijk tussen ons tweetjes? We hadden gekust, maar niemand had ooit uitgesproken dat we ook echt iets hadden. Misschien was ik wel gewoon het naïeve meisje dat geloofde dat Harry Styles verliefd op haar was?
Reageer (8)
Hoe verzin je het?? Het is SUPER GEWELDIG!!!!X
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geledenleuk verhaal snel verder
1 decennium geledenlove it <3
1 decennium geledensnel verder
Dit is zo'n leuk verhaal hè
1 decennium geleden