Vorige keer:
‘Kom, dan gaan we’, zegt Simone. We gaan met z’n allen in de auto zitten, terwijl Gordon de valiezen in de koffer legt. Gordon zit aan het stuur, Simone ernaast en ik tussen de twins vanachter. Ik heb opnieuw Tom zijn hand vast. Zachtjes leg ik mijn hoofd ten ruste tegen zijn schouder. Ik zie hoe Bill bijna in slaapt valt.
‘Ben je moe?’ vraag ik aan Tom. Hij knikt en geeuwt dan eens.
‘Het was dag toen we vertrokken en nu is het nog steeds dag’, zegt hij. Wanneer we aankomen, help ik Gordon met de valiezen. Ik zeg tegen Tom dat hij beter in zijn bed kruipt. Eerst wilt hij niet, maar nu is hij toch gaan slapen. Ik draag samen met Gordon de valiezen naar binnen. Ik neem de laatste valies mee en Gordon doet de auto op slot. Simone begint de vuile was na te kijken. Ik en Gordon doen verder niet veel. We laten Simone gewoon doen. Zal ik eens naar Tom gaan kijken?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • TheRockChiks

    snwel verder
    weitaaah bittee
    xxx

    1 decennium geleden
  • KarrxTomx

    hoe bedoel je?
    heb je het allemaal zelf meegemaakt?? öö



    xx<3

    1 decennium geleden
  • xPandaROCKx

    Hee meidd,.
    Sorry dat ik lang niet meer reageerde,Maar.Ik wist niet dat de volgende er was :$

    Maar nu doe ik ze weer! =]
    En ze zijn nog steeds super duper Mega Goedd,! ^^
    echt waar,
    Je bent verschrikkelijk goed in Verhalen schrijven! =]

    Snel verder hea!

    xx(H)

    1 decennium geleden
  • 30STMEchelon

    Super!!

    Snel VERDER!!

    I love IT!!(H)

    (K)

    1 decennium geleden
  • ILoseYou

    super!!
    snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen