Vorige keer:
‘Wil je dat ik het eerlijk zeg als ze zoiets vragen in een interview of heb je liever van niet?’ vraagt hij dan.
‘Maakt voor mij eigenlijk niet uit’, zeg ik.
‘Oké dan’, zegt hij. ‘Ik moet ophangen nu’, zegt hij.
‘Oké, ik hoor nog wel iets van je’, zeg ik.
‘Zeker’, zegt Tom opgewekt. ‘Hou van je’, voegt hij er nog aan toe. Ik druk direct op het rode knopje. Het is misschien wel bot, maar ja…
Uiteindelijk weten Gordon en Simone te overtuigen om te blijven tot Tom terugkomt. Ik en Simone zijn al eens gaan shoppen. Ik wou het zelf betalen met de 250 euro, die ondertussen 300 geworden zijn, maar Simone stond erop dat zij het zou betalen. We zijn ook al naar de kapper geweest. Mijn haar is nog steeds lang, maar niet meer zo onverzorgd lang. De puntjes zijn geknipt en ik heb nu een schuine pony. Vandaag is de dag dat Tom terugkomt. We hebben niet zo vaak mee gebeld omdat hij het druk had. We maken ons klaar om te vertrekken naar de luchthaven. Ik heb niet zo lang geleden een nieuw kleedje gekocht, dat doe ik aan met mooie zomerschoentjes eronder. De zon schijnt fel en het is echt immens warm.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Nikki4ever

    Ik wil de reactie van Tom weten!Snel verder!

    1 decennium geleden
  • TheRockChiks

    woewwwww
    woewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
    xxxxx

    1 decennium geleden
  • Porn

    zaliiig!!

    1 decennium geleden
  • Faint

    ik ben benieuwd :)

    1 decennium geleden
  • PaperCliip

    Verder !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen