Foto bij ``34``

'ze zijn niet meer in het huis' ik zak tegen een van de muren. Mijn schouder deed pijn en ik had veel bloed verloren. Maar ik mag niet opgeven. Als we Sam niet kunnen redden zou Dean kapot zijn. Dean loopt op me af en kijkt naar mijn schouder. 'ik verbind het snel voor nu' hij trekt voorzichtig mijn trui van mijn schouder. Ik laat hem zijn gang gaan. Even vrees ik dat hij mijn litteken zou zien op mijn andere schouder. Maar hij is te druk bezig. Snel doe ik mijn trui weer aan. 'kan je op je broertjes letten?' de oudste van de kinderen knikt. Ik loop achter Dean aan als ik een hand die van mij voel pakken. 'Alex, bedankt' het is Daniël. Zijn hand is net zo koud als op de eerste dag dat ik hem had ontmoet. 'hoe zit het met je moeder?' opeens moest ik het vragen. De vraag was opeens in mijn hoofd opgekomen. Daniël glimlacht even. 'ik heb geen moeder, ik heb helemaal niemand' het meisje haalt haar handen achter haar rug vandaan. Het boek dat ik binnen had laten liggen houd ze voor zich. Ik pak het aan. 'bedankt dat je ons uit het huis hebt gehaald' zij heeft net zulke koude handen. 'wij hebben geen moeder, onze moeder heeft ons vermoord' ik voel hoe mijn hart bijna een meter zakt. Dean was stil blijven staan. 'wees voorzichtig, die vrouw is een slecht vrouw. Ze heeft een boekje waar hele slechte dingen in staan' dit valt me toch zwaar. De kinderen die ik wilde beschermen waren alleen maar een stel verdwaalde zielen. Allemaal vermoord door hun moeder en naar een ander lichaam gebracht door de vrouw die bij ze woonden. 'Dean, wil je me even helpen?' ik had hulp nodig om de kinderen naar het licht te helpen. 'als je ziet dat ik niet meer adem' even ben ik stil. Hoe moet ik dit vertellen, zonder een van mijn Grootste geheimen prijs te geven. 'als ik niet meer adem, kan je dan deze pil in mijn mond stoppen' ik haal een gele pil uit mijn Jack. Ik hoop dat het werkt. Hij knikt zonder verder nog iets te vragen. Ik wenk de kinderen en zorg ervoor dat ik ze alle drie vast heb. 'vertrouw me, ik wil jullie alleen helpen' mijn lichaam wordt slap en de kinderen vallen neer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen