Vorige keer:
‘Wil je gaan slapen?’ vraag ik.
‘Wel, ja, liefst wel’, zegt hij.
‘Mij goed hoor, waar mag ik slapen?’ vraag ik.
‘Bij mij in bed?’ probeert Tom.
‘Vergeet dat maar’, zeg ik lachend. ‘Heb je hier niet ergens een matras of zo?’ vraag ik.
‘Wil je echt op een matras op de grond slapen?’ vraagt hij.
‘Ja hoor’, zeg ik.
‘We hebben ook nog een logeerkamer’, zegt hij.
‘Het maakt me eigenlijk niet uit waar ik slaap. De grond is hier zelfs zachter dan de stenen op straat, dus alles is goed’, zeg ik.
‘Kom, ik zal het je tonen’, zegt hij. Ik volg Tom naar de kamer naast hem. ‘Hier slaapt Bill en over mij slapen Gordon en ma’, zegt hij. ‘Dit is de logeerkamer’, zegt hij terwijl hij de deur opendoet.
‘Dank je. Je doet echt veel voor me’, zeg ik.
‘Ik doe het omdat ik het graag doe en neem het van mij aan. Ik doe dit niet voor iedereen’, zegt hij. Ik glimlach en geef hem een kusje op zijn wang. Ik draai me om en kruip in het bed. Ik zie Tom nog eens lief naar me lachen en een handkusje naar me blaast. Ik doe net alsof ik het opvang en tegen me aandruk. Tom sluit de deur en even later val ik in slaap.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Nikki4ever

    Het is een knipperlicht maar wel een leuk knipperlicht! Mooi!

    1 decennium geleden
  • TheRockChiks

    weiaaah bittee
    xxxx

    1 decennium geleden
  • PaperCliip

    Verder ! (=

    1 decennium geleden
  • cherytree

    snel verder =D

    luvvv you (A)


    xxxxx K. ««3333

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verder :) xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen