Vorige keer:
Ik sluit me niet meer aan bij een andere bende, maar ga gewoon alleen op pad. Zo heb ik meer voor mezelf. Iedereen heeft gehoord dat Boris een verrader en een bedrieger is. Ik heb hem echt nooit meer gezien. Volgens mij is hij uit Parijs vertrokken, misschien zelfs uit Frankrijk. Ik probeer in boekjes te kijken, om te zien of ik nieuwtjes kan opvangen van Tom, maar veel wijzer wordt ik toch niet. Ik begin Parijs nu eigenlijk wel beu te worden. Ik stap oostwaards Frankrijk uit, richting Duitsland. Aan Tom zijn accent te horen kwam hij van daar. Ik versta de taal er wel niet, maar dat maakt me niets uit. Ik heb ondertussen al zo’n 250 euro gespaard om te betalen aan Tom. Alleen "werken" heeft veel meer voordelen. Werken kun je het niet echt noemen. Andere mensen bestelen en bedelen, daar bestaat mijn "werk" uit. Stilletjes aan leer ik Duits spreken en kom ik viavia te weten waar Tom woont. Hier in Duitsland zijn ze al zeker erg populair. Ze kunnen me zo doorverwijzen naar hun oude thuis. Het duurde een paar dagen voor ik er was, maar wanneer ik er eindelijk was, overspoelde een goed gevoel me. Ik bel aan en zie een vrouw van middelbare leeftijd opendoen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Nikki4ever

    Heel goed!

    1 decennium geleden
  • TheRockChiks

    woewww
    goeie quizzz
    xxxxxx

    1 decennium geleden
  • skiwi

    ga zo verder meid xxx(K)

    1 decennium geleden
  • KarrxTomx

    superrr!

    maar haha, mss domme vraag ofzo he, maar je schrijft altijd: 'zin' inplaats van 'zijn', waarom? ^^ XD


    xx

    1 decennium geleden
  • KarrxTomx

    superrr!

    maar haha, mss domme vraag ofzo he, maar je schrijft altijd: 'zin' inplaats van 'zijn', waarom? ^^ XD


    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen