Foto bij Spooky caves and love tales

WEES MAAR NIET BANG, JOANNE IS HIER!
Na al jullie bedreigingen besluit ik om toch nog een mega tip van de sluier mee te geven :)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Involved

    Aaaah eindelijk zijn ze samen <3

    1 decennium geleden
  • Istina

    I'M CRYING. O GOSH, IT'S STREAMING DOWN MY FACEEEE.
    Nee, niet letterlijk, maar als ik het kon, zou ik het zeker doen. Het was zo perfect romantisch en omyfuckinggod, NO WORDS. Nu kan ik in ieder geval lekker slapen, hehe. <3

    1 decennium geleden
  • Faery

    Omfg. Omfg. Omfg. FANGIRLINGGGG!
    Yaay! Oké hier word ik echt supergelukkig van yaaaaaaaaaaaaaaaaay! Hihi. :Y)
    But seriously, finally. I thought it would never come, but I readed this and again; I was like YAAY. Fangirling on his hardest mainn. Ziet ge wel, Peter kan wel lief zijn =D. Mwihii, me really likes this part. Amora was net zo hard aan het fangirlen als ik, geloof ik. Dit gaat Tigerlily niet leuk vinden, heheheheheeee. Ik kijk trouwens heel erg uit naar Peters POV :'D.
    Nog een stukje? [aaaa]

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Ze zijn zo ontzettend lief samen. Ik wil ook dat peter mij masseers en alles. Hij heeft het gewoon toegegeven!!! Aaaawh!

    1 decennium geleden
  • Someday

    Oh my god, dit is perfect. Door en door perfect. Ze zijn samen, eindelijk, thank god! Oooh wat schattig dit, ik kreeg zo'n grote glimlach op me gezicht toen ik het las. How cute. Volgens mij kan ik nog wel uren doorgaan met woordjes bedenken voor hoe schattig ik dit vind hihi. Meh ze zijn zo leuk samen. En ze leven nog. Ik ga hem nog een keer lezen. Hihi ik heb hem weer gelezen, en ooh het blijft schattig. Was ik Anna maar hihi. Nouja, ik ben Anna, maar niet die Anna. Wauw wat laat ik toch alles ingewikkeld klinken terwijl het eigenlijk verdomd simpel is. Meh nu moeten we wachten tot morgen, want ik snap wel dat je nu niet meer gaat schrijven natuurlijk. Ik geef je groot gelijk hoor want jij hebt ook vrije tijd, like, duh. Niet dat dat je er van hoeft te weerhouden nog een stukje te schrijven hoor, dat mag namelijk altijd, geen enkel probleem mee! Amora is grappig, en een fee. Feeën zijn nou eenmaal erg stoer. Ik heb een mok van Tinkerbell. En daar drink ik elke ochtend me thee uit. Het is een erg mooie mok.. Peter is leuk.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen