Vorige keer:
‘Tom?’ begin ik.
‘Ja?’ vraagt hij.
‘Waarom doe je dit allemaal voor mij? Ik bedoel maar, ik leef op straat. Ik ben een dakloze. Jij een rockster. Je hebt belangrijkere verplichtingen dan in het ziekenhuis te zitten naast een clochard’, zegt ik.
‘Iets van je trekt me aan. Je hebt iets speciaals en ik wil weten wat. En je bent echt lief en mooi. Het maakt mij echt niets uit dat je geen huis hebt en op straat leeft’, zegt hij.
‘Je zou veel beter verdergaan met je leven. Een nog grotere carrière opbouwen en misschien later een gezin stichten in plaats van hier bij mij te blijven. Ik kan je helemaal niets bieden. Ik ben gewoon een veel te magere, lelijke en vuile zwerver’, zeg ik.
‘Zeg dat niet! Je weet best dat je niet lelijk en vuil bent. Dat je mager bent, daar kun je namelijk niets aan doen’, zegt hij.
‘Toch wel, moest ik niet zo stom geweest zijn om weg te lopen, dan zat ik nu misschien nog thuis’, ga ik tegen hem in.
‘Of misschien ook helemaal niet’, zegt hij. Ik zeg niets meer.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Nikki4ever

    Echt keileuk en mooi!

    1 decennium geleden
  • TheRockChiks

    woewww echt moooi verhaaal
    pliezzz ga verder
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Porn

    Suppr . x

    1 decennium geleden
  • KarrxTomx

    supeerr!

    <33

    1 decennium geleden
  • xPandaROCKx

    soo Spannedd.!
    Gauww verder.!!! ^^
    aah.
    ik zie dat er nog wat delen zijn.dus ik ga SNEL verder lezen! :D (H)

    HouvnJee. ! <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen