Foto bij How it ended.

© Stella.

Ik zuchtte zachtjes en staarde voor de laatste x naar Justin die een paar meters van me af stond. Ik wilde hem niet verlaten. Ik wilde niet weg van hem zijn. Ik wilde bij hem blijven. Voor altijd. Maar nee, ik moes weer eens z’n geweldige vader hebben die alles voor me besliste. Een eenzame traan verliet men oog en baande een weg naar beneden. Langzaam haalde ik men hand op en zwaaide zachtjes naar hem. Een kleine glimlach verscheen op z’n gezicht. Ik moest hem gwn nog 1 x vasthouden, het moest gwn. Ik kon niet zonder hem. Ik sprong de koets uit en begon te rennen richting hem en zag hem me vol ongeloof aan kijken. Ik zette de laatste paar stappen om bij hem te komen en sloeg men armen rond zijn geweldige lichaam. Na een tijdje voelde ik z’n sterke armen rond men lichaam heen slaan en hem zachtjes zuchten. Langzaam haalde ik men hoofd van z’n borst af, en keek hem recht in z’n ogen aan. Zn ogen waren vochtig en je zag duidelijk dat hij gehuild had. Weer duwde ik men hoofd tegen z’n borst aan en voelde hoe hij me dicht tegen zich aan drukte. Geen woorden werden er gebruikt. Gwn het gevoel dat er was, wij 2 hier samen in elkaar armen zij al genoeg. Hij wist dat ik van hem hielt, en niet zonder hem kon. En dat ik niet bij hem weg wou, maar het gwn niet anders kon. Ik was een prinses en had niet veel te zeggen. Ik moes luisteren naar men vader, en met een andere man trouwen. Ik had hier geen eigen wil. Men vader verafschuwde Justin, en ik mocht niet meer van hem bij hem in de buurt komen. Maar ik kon het gwn niet. Ik hielt te veel van hem. Ik kon gwn niet zonder hem. Hij betekende zoveel voor me. Hij begreep me zoals niemand anders me begreep. Hij was niet rijk , of had een groot land in z’n bezit. Hij was een gewone burger, en had hier niet veel te zeggen. Ik wist dat hij niet uit was op het geld dat men familie bezitten. Geld interesseerde hem helemaal niks. Ik zag het aan hem. Ook had hij het niet zo met kastelen en dat gedoe. Hij hield gwn van het normale burger zijn. Een niet al te groot huisje, met een stukje land er om heen. Ik kwam er vaak met hem, toen men ouders nog niks afwisten van men relatie met hem. Het was er zo fijn, en vredig. We wandelde dan altijd samen langst de bospaden en gingen zwemmen in een meertje iets verder op. Het moment dat hij me redde van een stel rovers, het was liefde op het eerste gezicht. Hoe hij al rovers versloeg en me aankeek met die mooie ogen en vroeg of alles wel goed met me ging. Nooit had ik zulke mooie ogen gezien, nog nooit in heel men leven. Elke x als ik in z’n ogen keek werd ik betoverd en begonnen met knieën te knikken doordat ik zo zenuwachtig van hem werd. Het voelde altijd zo vertrouwd bij hem. Al die keren dat ik samen met hem ging picknicken, en hij me verraste met het geweldige eten dat hij mee nam. Altijd als ik bij hem thuis kwam maakte z’n moeder het ook. Het was gwn magisch. Zo anders dan het eten in het kasteel. Z’n moeder was z’n aardige vrouw. Patty heette ze. Haar zou ik ook verschrikkelijk missen. Het was net een 2de moeder voor me. Ik kon altijd bij haar terecht als ik het allemaal even niet meer zag zitten. Ze was een geweldige vrouw. Ik voelde hoe Justin me langzaam van zich afduwde en me recht in men ogen aan keek. Voor de laatste x voelde ik zen perfecte zachte lippen op de mijne, terwijl ik langzaam men ogen sloot. Dit ging ik zo erg missen. Zijn lippen op de mijne. Het was een tedere zoen, vol met liefde. Zonder lust of wat dan ook, gwn pure liefde. Langzaam voelde ik hoe Justins lippen de mijne weer verlieten. Een zachte zucht verliet men lippen toen ik hem weer aan keek. Ik zag hem zachtjes knikken en wist wat dit betekende. Het was tijd. Ik draaide men hoofd een stukje om en zag men vader me nors aan kijken. Naast hem stond men moeder die ons met een grote glimlach aan keek. Ze gunde het me zo erg. Maar zelfs zij had ook niet veel te zeggen. Alles wat men vader wilde, gebeurde er. Ik zag dat men vader zn blik nu in boos was veranderd en ik wist dat ik moes aanmaken. Langzaam draaide ik men hoofd weer om naar justin, en keek nog voor de laatste x weer in die prachtige ogen van hem. Ik pakte z’n hoofd vast tussen men handen en drukte voor de laatste x een kus op z’n mond. Zachtjes liet ik hem los, en voelde tranen omhoog komen terwijl ik me omdraaide. “Ik zal je nooit vergeten justin”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen