Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Jhaa doe dan maar abortus maar dan geven ze het weg en willen ze het houden maar krijgen ze allemaal zeik daardoor omdat ze het eigenlijk al weg hebben gegeven maar UITEINDELIJK krijgen ze hem/zij weerr(H)
snell verderr <3
Ik denk wel dat ze te jong zijn, maar met abortus flipt die moeder van Niall + dat je eigelijk gwn je eigen kind vermoord voordat het is geboren. Kan er niet iemand anders voor zorgen? een kennis ofzo.. en als ze er klaar voor zijn hem/haar in huis nemen?
Snel verder!!
xx
Reageer (42)
Doe maar abortus, dat lijkt me handiger x
1 decennium geledenIk ben voor abortus, je wil niet op je 16e een kind.
1 decennium geledenJhaa doe dan maar abortus maar dan geven ze het weg en willen ze het houden maar krijgen ze allemaal zeik daardoor omdat ze het eigenlijk al weg hebben gegeven maar UITEINDELIJK krijgen ze hem/zij weerr(H)
1 decennium geledensnell verderr <3
Adoptie , en dan toch houden (:
1 decennium geledenIk denk wel dat ze te jong zijn, maar met abortus flipt die moeder van Niall + dat je eigelijk gwn je eigen kind vermoord voordat het is geboren. Kan er niet iemand anders voor zorgen? een kennis ofzo.. en als ze er klaar voor zijn hem/haar in huis nemen?
1 decennium geledenSnel verder!!
xx