5.1
Toen ik mijn eten op had en mijn bord in de vaatwasser had gezet, met moeite, was ik naar boven gelopen. Toen ik op de overloop stond keek ik naar Amy's kamer. Haar deur zat dicht en ik hoorde geen geluid van haar kamer komen. Voetje voor voetje liep ik richting haar kamer en deed voorzichtig de klink naar beneden. Ik was haar tenslotte nog wat verontschuldigd. Ik deed de deur voorzichtig open en keek de kamer rond, Amy lag op haar bed kijkend naar haar plafond. " Hey. " Zei ik zachtjes en keek naar haar. Ze ging rechtop zitten en keek me aan. " Hey. " Zei ze zachtjes. Ik liep naar haar bed toe en ging voorzichtig naast haar zitten. " Bedankt. " Zei ik alleen maar en bleef haar aan kijken. " Waarvoor ? " Ze keek me niet begrijpend aan. " Zonder jou, lag ik waarschijnlijk nu nog steeds in de bosjes. " " Oh, graag gedaan. " Zei ze alleen maar en haalde haar schouders op. " Wat is er ? " Vroeg ik aan haar. Haar ogen straalden een blik uit van verdriet. " Niks. " Zei ze zachtjes en keek uit het raam naar buiten. " Hmm, alsnog bedankt. Zonder jou was ik hier nooit gekomen. " Zei ik met een grote glimlach. Haar hoofd draaide mijn kant op en ik zag dat ze een gemeende glimlach op haar gezicht had geplakt. " Ik ga me omkleden en dan naar buiten, ga je mee ? " Ze knikte als antwoord en ik stond voorzichtig weer op en liep naar mijn kamer om daar mijn schone kleren voorzichtig aan te trekken. Mijn shirt trok ik met een pijnlijk gezicht over mijn hoofd en ik trok mijn broek uit om die te verwisselen voor een schone broek. Vermoeid keek ik naar het rode shirt dat op mijn bed lag en stak mijn arm door één van de twee mouwen. " Auu. " Zei ik zachtjes, toen ik mijn andere arm door het gat wou steken maar het niet lukte. " Ik help je wel. " Hoorde ik de stem van Amy, die me voorzichtig hielp met het shirt aan te trekken. Met een pijnlijk gezicht stak ik mijn hoofd door het gat en Amy trok het shirt naar beneden. " Dankje. " Fluisterde ik en keek haar aan. Ze had haar blik naar beneden gericht en keek me niet aan. " Ga je mee naar buiten ? " Ze knikte en liep snel voor me uit de kamer uit. Ik volgde haar en liep de trap af om daarna mijn schoenen in de hal aan te trekken en naar buiten te gaan, de jongens gaan zoeken. Toen ik de deur van het huis open deed, scheen de zon gelijk op mijn gezicht, waardoor ik begon te glimlachen. Het was mooi weer, maar dat was normaal in de lente. " Ga je mee naar de stal ? " Hoorde ik Amy aan mij vragen, ik knikte verbaasd en liep haar achterna. In de stallen stond Ty de stallen uit te mesten en de jongens stonden daar maar een beetje naar hem te kijken. " Ik had niet anders verwacht. " mompelde ik zachtjes..
--
Bedankt voor de felicitaties ! (: Sorry dat ik gisteren niet had geschreven.. Oh en morgen weer een leuk hoofdstukje, aangezien dit niet zo spannend ofzo was haha. Reacties (: ?
Reageer (10)
Snel verder <3
1 decennium geledenSuper!
1 decennium geleden<33
Super duper mega geweldig amaZAYN, extraordinHARRY,fabuLOUIS, phenomiNIALL, brilLIAM geschreven
1 decennium geledensuper duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal
verder
1 decennium geledenverdaaa booo <33
1 decennium geleden