Foto bij OPGELET, WEDSTRIJD!!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • LittleBrego

    Lorelei McLee 17 jaar
    - Uiterlijk: lang bruin haar, blauwe ogen. 1.72. kledingstijl: casual
    - Karakter: een vrolijk en altijd lachende persoon. ze is aardig maar ook soms verlegen.
    - Hobby's: tekenen en dansen
    - En waarom jij mij moet kiezen: I love your story! het zou dan leuk zijn al ik dan deze persoon kan terug zien.

    -XX-

    1 decennium geleden
  • tequilaxash

    -Summer Blue 16 jaar
    -uiterlijk: slank, bruin stijl haar, lichtgroene ogen, 1m65 lang, kledingstijl : skinnyjeans, highwaisted shorts, bloemenprintjes, vestjes, ...
    -karakter: verlegen in het begin, lief, vrolijk, behulpzaam, beetje eigenwijs, ondanks dat ze een beetje verlegen is is ze soms een echte flirt
    -hobby's: moderne dans, free running, voetbal, skiën
    -waarom je mij moet kiezen: omdat ik jouw story elke dag lees en hem super geweldig vind en omdat je me er heel blij mee zou maken :)

    Much love xx

    1 decennium geleden
  • myStyleS

    ~ Nova Maley 17 jaar.
    ~ Uiterlijk: slank, blonde krullen 1.75 houdt erg van de mode: gekleurde skinny jeans, blazers, hoge korte broekjes/ rokjes enz. ze heeft kuiltjes in haar wangen als ze lacht en blauw-/grijze ogen.
    ~ Karakter: ze is prettig gestoord, maar in het begin altijd verlegen. ze is ook spontaan,vaak vrolijk en lacht snel. Ze kan ook snel van dingen schrikken. Ze is ook een goede luisteraar en komt snel voor mensen op.
    ~ Hobby's : Tekenen, zingen en lol maken.
    ~I realy like this story! en zou het leuk vinden als er een persoon in zit die jij hebt bedacht, dat maakt het extra leuk om te lezen. (en ik ben de eerste)

    Ik zou het gewoon mega leuk vinden!
    Ik hoop dat je hier wat mee kunt en mij uit kiest.
    Als je nog iets wil weten, vraag maar (:

    Xx.(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen