Foto bij (21) Bill

'Wat doen we nu?' vroeg ik. Sarah, Zinzi en Melody keken naar mij. 'Ik heb al geprobeerd om te beginnen, maar het haalde niet veel uit.. Ik denk niet dat hij het er met mij over wil hebben, mijn moeder is er ook bij betrokken, Zora. Mijn moeder heeft het óók achtergehouden voor hem.' zei Melody terwijl ze op het gras neerplofte. Zinzi keek me alleen maar aan, maar dat was dan ook het enige dat ze moest doen. Ze kon veel..betekenis in haar blik leggen, het was niet moeilijk om te raden wat ze dacht. Dit is iets wat jullie twee, misschien jullie drie moeten oplossen. Het zou niet passen dat ik daarin tussen kwam.. Héél duidelijk, en even irritant want eigenlijk zei iedereen hetzelfde. Ik moest het oplossen.
Vroeger, drie dagen geleden zou het geen enkel probleem zijn geweest, dan begrepen Bill en ik mekaar perfect..maar nu.. Ik slikte, maar raapte toch mijn "moed" bijeen om recht te staan. OP dat moment knipperde Bill met zijn ogen en liep naar binnen, waarschijnlijk naar de trap. ik keek naar ZInzi. 'Zie je wel, hij wil het er niet over hebben met mij..' probeerde ik. 'Ben je mal? Je kent hem beter dan dat, Zora. Je weet best wat hij bedoeld.' zei ze zachtjes terwijl ze naast Melody en Sarah ging zitten. Het leek alsof iedereen nu naar mij keek. De jongens waren bezig met de bbq, maar toch voelde ik hun blikken om de zoveel seconden op mijn rug. Ik zuchtte en ging achter Bill aan. Misschien had ik meteen geweten dat hij gewoon een rustigere plaats wou om te babbelen, maar deed ik gewoon flauw. Ik gaf mezelf mentaal een klap in mijn gezicht..Je bent verdorie 17, Zo. Gedraag je er dan ook naar. Allemaal makkelijk gezegd..maar ik denk niet dat ik de gebruikelijke problemen heb van een zeventien-jarige, tenzij iedereen geadopteerd is en zus van een heel beroemde tweeling...dan zou er iets goed mis zijN denk ik..

Reageer (9)

  • Bjorn_Ironside

    http://www.youtube.com/watch?v=uGUUpNhIeLw dit past goed bij het plaatje van billxD pas op extreem irritant(lol)

    1 decennium geleden
  • xKaulitz18x

    Verder verder verder super geschreven ~<3~

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • gothicpop

    ze moeten echt heel goed met elkaar gaan praten
    das belangrijk
    en jij moet snel verder schrijven
    das ook belangrijk anders heb k niks te lezen
    (Y)

    1 decennium geleden
  • darksunside

    snel verder(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen