Eight // Allison Nora Grice
Ik loop door met het drinken maar word tegen gehouden waardoor het glas uit mijn handen valt en alles over de grond ligt. Liza, Char en Joan, de drie "leiders" uit de groep, staan nu recht voor mij. "Niet handig he Aly" zegt Char met een irritante toon. Ik probeer om te lopen naar de keuken om een handoek te pakken maar weer word ik tegen gehouden. "Waar ga je heen Aly? mama bellen" Ik rol met m'n ogen, maar zo dat hun het niet kunnen zien. Van binnen tril ik van angst maar probeer dat niet te laten zien. Ik bedoel.. ze zijn niet hier in mijn huis om sorry te zeggen. "Nee, ik wou dit opruimen" zeg ik wijzend naar de grond. "Niet nodig" zegt Joan en trekt me snel terug waardoor ik op de grond val. Mijn hand vergaat van de pijn, het zit onder het glas.
"Zo gaat het ook toch?" zet Char lachend. Nu komen de andere drie, Olive Nathalee en Maddy, ook erbij staan. Olive haar gezicht staat geschrokken maar toch doet ze mee met de anderen. Ik voel de tranen weer in mijn ogen schieten van schrik maar ook van pijn. Nogsteeds snap ik niet waarom ze mij moeten hebben.. Ik heb hun toch nooit wat aangeedaan. Of mis ik nu iets? Ik krijg geen kans om iets te vragen want ik krijg en schop. Leuk dit ook weer erbij. ik kijk om me heen en Olive en Maddy staan op de achtergrond terwijl de andere op mij inslaan. Waarom dit? Ik schreeuw het uit van de pijn en mijn hoofd brand. Tranen vallen naar beneden en ik probeer mijn hoofd nog wat te beschermen. "Stop alsjeblieft, stop" zeg ik zachtjes, want veel meer geluid krijg ik er niet uit. "Oké, het is wel goed zo" hoor ik Char zeggen, zij is duidelijk de baas over iedereen. Want gelijk als ze dit zegt stoppen ze. "Let's go" zeggen ze en binnen een minuut zijn ze allemaal weg.
Huilend lig ik nog een tijdje op de grond. Ik kijk maar mijn handen die stuk zijn van het glas. Ik probeer op te staan maar zak gelijk weer in. Mijn been zit onder de paars/blauwe vlekken en er zit een snee in mijn knie waarschijnlijk van het glas. Nog een keer probeer ik op te staan en deze keer steun ik op de bank. Ik spoel mijn handen af met water als ik eindelijk bij de kraan ben aangekomen. Het brand nog meer als daarvoor, Maar het moet even. Ook leg ik een koude handoek op mijn knie en dan ga ik waggelend naar boven. Ik kan proberen Dani te bellen, maar ik denk dat ik daar niets mee bereik dus laat ik het gaan. Voorzichtig ga ik op mijn bed liggen en doe mijn ogen dicht zodat ik misschien in slaap val en de pijn minder word.
Langer stukje !
Wat vinden jullie er van so far?
Het kan trouwens zijn dat ik volgende week minder upload want ik heb examens! wish me luck haha.
Ik blijf natuurlijk wel schrijven en ik probeer s'avonds (Misschien om de avond) een stukje te uploaden
xoxo.
Reageer (6)
fuck you bitches!!!!!
1 decennium geledenze moeten haar met rust laten!!!!! xx
goede story!!
verder
1 decennium geledenPff... Snel verder:$
1 decennium geledenZo zielig!!
1 decennium geledenecht een heel mooi verhaal, snel verder.
1 decennium geledenen succes met je examens!
X.