Sorry mensen, ik heb het zo belachelijk druk gehad, heb nu weer tijd voor een paar deeltjes, als ik inspiratie heb XD. Hier is alvast een nieuw deeltje, hopelijk lukte het me een beetje xD.
Enjoy =3

Voor wie het niet weet, dit zijn de oefeningen:

Bar dip: http://www.gezondheidsnet.nl/upload/workouts/Bodywatch_triceps/Bodywatch_triceps_365x243.jpg

Crunch: http://www.isteroids.com/bodybuilding/training_pictures/crunches.jpg

Push-up is gewoon opdrukken en kniebuigingen spreekt voor zichzelf...

Uit het niets greep iemand me bij mijn arm en sleurde me mee naar een geheime locatie. Hij had een kunai bij zich die hij dreigend bij mijn keel hield. Ik kon me verzetten met mijn kauwgom, maar misschien was het beter als ik wist waar ik heen gebracht werd, dan wist ik tenminste wie er achter me aan zit, vechten kan altijd nog.
Na ongeveer een half uur waren we er, eindelijk. De man gooide me naar binnen, waar het een stuk warmer was. Meteen stond er iemand voor me, het was...

"Mizuki! Wakker worden!" Damn, ik wilde weten wie daar stond... Nou ja, het was een droom, onbelangrijk, nu wilde ik weten hoe het met Lee gaat, aangezien ik toen 3 dagen buiten westen was... Ik stapte m'n bed uit, struikelde bijna over mijn eigen voeten, trok snel het trainingspak dat ik van Tomoka gekregen had aan en rende de trap af. Op tafel stonden 2 borden met broodjes, Tomoka zat al aan tafel. "Kom erbij Mizuki." Ik ging zitten en begon meteen aan mijn broodjes, die ik zo'n beetje in één hap op probeerde te eten. "Hoho, rustig aan, er zit geen trein achter je aan. Bovendien is rustiger ook beter voor je lichaam." Te laat, mijn bord was al leeg. Mijn thee dronk ik wel rustiger op, die was ook nog een beetje heet. "Dus hoe gaat het nu met Lee?" Tomoka zuchtte, "Hij is nog niet weer wakker, ik denk dat hij net zo lang, misschien wel langer zo blijft. Jij daarentegen gaat vanmiddag gewoon verder met je training. Aan de mug in de vensterbank te zien is je chakra controle al aardig onderweg, dus vandaag beginnen we met het taijutstu deel." Ik knikte, taijutsu... Een woord dat al lang niet meer uitgesproken was... Hier wist niemand meer wat je daarmee bedoelde, ze noemden het ninjutsu, omdat dat de vechtsport is die er op lijkt, ondanks dat ze hier gewoon in Konoha woonden. Hoe dan ook, vandaag zou zwaar worden, ik was nou niet bepaald sterk...
Tomoka nam me mee naar zijn kelder, waar ik allemaal dummies en trainingstoestellen zag staan. In sommige dummies staken nog wat shuriken of kunai uit, degene die die gegooid had was duidelijk goed in mikken. "Ok, eerst wil ik eens kijken hoe sterk je op dit moment bent." Hij greep me vast, behoorlijk stevig, "Probeer hier maar eens uit te komen." Alright, dit ging om kracht, niet om tactiek, want het enige wat in me opkwam was een trap in z'n ballen... Met mijn handen kon ik zijn armen te pakken krijgen, waar ik zo hard mogelijk aan trok om ze uit elkaar te krijgen, ook probeerde ik met mijn bovenarmen zijn armen weg te krijgen, wat helaas niet werkte, hij was echt wel sterk. Hij liet me los, "Ok, zo zit het dus, met die kracht kan je nog geen deuk in een pakje boter slaan, de training zal dus een beetje hoog gegrepen zijn, maar toch zal het moeten. Mizuki, deze training zal behoorlijk zwaar voor je worden." Dat was te verwachten, dat had ik hem zelf ook wel kunnen vertellen. "We beginnen voor vandaag met 3 keer 10 push-ups, 100 crunches, 500 kniebuigingen en 3 keer 10 bar dips." Ik keek hem met grote ogen aan, dat zou me toch nooit lukken? Hij weet zelf hoeveel kracht ik heb, dat is echt niets! Bovendien zou ik niet weten wat een bar dip is... Aangezien het er niet veel zijn moet die wel zwaar zijn... "Uuhm... Tomoka-san? Wat is een Bar dip?" Zuchtend schudde hij zijn hoofd, "Kom mee, ik doe het wel voor." Hij liep naar een hoge step, zo'n ding die ze bij steps gebruiken weet je wel, ging erop zitten, zette zijn handen naast zich neer en tilde zichzelf op en iets naar voren. Vervolgens zakte hij door zijn armen en tilde zich zo weer op. "Dat is een bar dip, begin maar met deze oefening, dan vergeet je hem ook niet." Zo zwaar zag dat er niet eens uit, met het gemak waarmee Tomoka het deed, dat moest mij ook wel lukken. Ik ging zitten en deed wat ik net had gezien, helaas viel dit toch wel smerig tegen, na 2 keer begonnen mijn armen al te trillen. Kom op Mizuki! Je kan dit! Nog 8 keer! 7! 6! 5. 4.. 3... 2........ één................ Ik plofte neer na die laatste, daar had er echt niet nog één bij gekund. "Mooi, dan nu 50 crunches." Pff... Dit zou nog een lange dag worden...
Na 10 push-ups, 100 kniebuigingen, 10 bar dips, 100 kniebuigingen, 10 push-ups, 50 crunches, 10 bar dips, 100 kniebuigingen, 10 push-ups en nog 200 kniebuigingen was ik eindelijk klaar, ik was uitgeteld. Na het eten ging ik direct naar bed en viel gelijk in slaap.

Reageer (4)

  • Amami

    Ik ben al kasie wijlen na 10 keer opdrukken.
    Snel veder

    1 decennium geleden
  • CursedDitto

    Moet nu eten, na het eten misschien nog een deeltje? ^^

    1 decennium geleden
  • xNyandaful

    Mizuki is zo te zien een beetje moe ;'D *Kuch* Beetje heel erg xD

    1 decennium geleden
  • Allysae

    omg
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen