Foto bij Hoofdstuk 13

De volgende dag, ben ik al vroeg wakker. Me moeder gaat vandaag naar m'n vader in de gevangenis. Ik zou deze keer niet meegaan omdat me moeder eerst een keer alleen wou gaan, dus ga ik de volgende keer mee. Ik had gisteravond m'n kleren al klaargelegt, zodat ik vanochtend mooi snel klaar kon zijn. Ik loop naar beneden en zie dat me moeder al aan de tafel zit een broodje te eten. Hoi mam. Dag lieverd. Ik zie dat ze haast nog niks gegeten heeft. Vind je het spannend? Ja schat, ik ga hem zeggen hoe ik er allemaal van denk en dat het maar goed is dat hij daar zit. Je hebt helemaal gelijk mam. Ik maak snel even een broodje en ga dan bij haar aan tafel zitten. Ik zie gewoon die angst in haar ogen. Ik pak haar hand vast, het komt wel goed. Ik denk het ook liefje. Ik moet nu echt gaan het is 9 uur en half 10 moet ik bij papa zijn. Oke doe je voorzichtig? Zal ik doen. Ik hoor de deur dicht gaan, en ga op de bank zitten. Zo zit ik al 10 minuten voor me uit te staren. Dan gaat de bel. Ik loop naar de deur en dan staat Louis daar. Hee schoonheid en hij geeft me een kus. Dag sweetheart. Even later zitten we met z'n tweetjes op de bank. Hij weet dat me moeder vandaag naar de gevangenis gaat. Is ze al weg? Ja ongeveer 20 minuten geleden. Lieverd het komt wel goed, die vader van je is het niet waard, het is goed dat hij daar zit, hij heeft jou en je moeder veel pijn gedaan. Ja dat weet ik wel, maar ik vind het zo'n raar idee. Ik voel dat er tranen over me wangen stromen. Louis trekt me bij hem op schoot, en hij streelt me door me haar. Het komt wel goed schatje. En zo zitten we daar nog wel even. Zullen we wat gaan doen met de andere jongens? Ja dat is een goed idee. Ik bel wel Niall wel even op zegt Louis. Hij vind het een goed idee en we gaan lasergamen. Jaa leuk. Ik voel zijn lippen op de mijne, en ik ga helemaal op de zoen in. Hij merkt het en ik voel dat hij glimlacht. 10 minuten later doen we onze jassen aan, en gaan we met de auto van Louis naar de andere boys. Als we bij de jongens aankomen komt Niall heel hard aanrennen en vliegt hij me om de hals, met eten weer natuurlijk. Ik moet er om lachen. Hee vriend ze is al van mij he. Ja man ik weet het. Niall laat me los en we lopen naar de anderen in de woonkamer. Hee guys. Hooooi Lauren. Ik ga zitten op de bank totdat ze allemaal klaar zijn om te gaan lasergamen. Liam komt naar me toe lopen en gaat naast me zitten. Hoe gaat het nu met je? Het gaat opzich wel goed, en mijn moeder is vandaag voor het eerst naar m'n vader in de gevangenis. Oke het komt allemaal goed, en als er iets is kan je altijd naar me toe komen. Dankje Liam ik mag je graag. Ik ben klaar roept Zayn heel hard. Iedereen is klaar behalve Harry. Harryyyy waar blijf je nou roept Niall heel hard met eten in ze mond. Niet met volle mond praten Niall zegt Liam. Ik moet er om grinniken. Dan is Harry ook klaar en gaan we met z'n allen in het busje richting het gebouw om te gaan lasergamen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen