Dus ja... Het leek me niet zo'n supergoed plan om een verhaal te beginnen met een en al raadsels en weet ik hoeveel mensen die er geen bal van snappen. Dus hier hebben jullie een kleine uitleg, die verder niks over het verhaal onthult hoor. Gewoon even ophelderen.

De proloog is zeg maar in de toekomst, dus hetgeen wat Sabrina, Joany's zus gedaan heeft ( of misschien heeft iemand anders het wel gedaan, you never know :'D ) moet nog gebeuren.
Ik heb jullie dus een kleine spiek gegeven op wat er te wachten staat, maar verder moet ik er nog wel naartoe schrijven.
Dus niet dat iedereen bij het volgende hoofdstuk zit van: what the hell? Die zus zat toch in 't gekkenhuis... Huh?
Dat moet dus nog komen! Van waar ik ga schrijven heeft de zus ( of iemand anders, like I said ) nog niks verkeerd gedaan en zo kunnen jullie even kennismaken met de personages.
Leek me wel zo handig, haha!

Dus ja, meer ga ik jullie niet vertellen, haha.
En tot 22 mei, schatjes!
Ps. bedankt voor de enorme hoeveelheid abo's, echt zoveel heb ik er nog nooit gehad binnen zo'n korte tijd!
Ik hoop dat ik met dit bericht niemand teleurstel of zo ?

Reageer (9)

  • LOUlS

    morgen 22 meii, yeah :)

    1 decennium geleden
  • 1Dancer

    Ik denk dat Sabrina het hoofdpersonage is en dan verliefd gaat worden op monstergekke-harry in de grote, donkere kelder of zoiets...

    1 decennium geleden
  • 1DILoveUx

    nog 4 daagjuhs(H)

    1 decennium geleden
  • Annaxheartx

    tot 22 mei ! can't wait :)

    1 decennium geleden
  • Seamair

    omg...AWESOMEEEEE :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen