Foto bij Hoofdstuk 12

Dan staan we voor een heel groot gebouw. Wat is dit nou weer dan? Hij pakt me hand weer en sleurt me naar binnen. Ik kijk met grote ogen om me heen, en een dikke smile komt er op me gezicht. Shopping time zegt Louis heel hard. We staan dus in een heel groot overdekt winkelcentrum. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar als ik nog een keer die naam lees komt hij me toch wel heel bekend voor. Nou kom je nog dromer? Ja ik kom al zeg ik nog steeds een beetje overdonderd. We gaan winkel in en winkel uit. Het zal er wel heel grappig uit zien. Nu staan we in een winkel waar kleding voor jongens en meisjes is. Ik loop naar een rek, en zie een mooi jurkje. Louis kom eens, wat vind je van deze? Ja super leuk, moet je zo echt even aanpassen. En wat vind je van deze dan, hij houd een broek, blousje en een shirt voor me. Ja leuk, echt wat voor jou. We lopen naar de pashokjes. Wacht wacht zeg ik, ik loop naar een rek en pak er een licht roze jumpsuit uit. Wat denk je Lou? Ah die is wel heel schattig ook meteen passen. Eerst gaat Louis z'n kleren passen. Nou Louis je lijkt wel een meisje, ben je bijna klaar. Ik krijg me knoop niet dicht komt er als antwoord uit. Ik moet er even om grinniken, gelukkig hoort ie het niet. Moet ik dan maar even een maatje groter pakken? Ja doe maar. Snel pak ik een maatje groter en geef hem aan Louis. Eindelijk is hij klaar en laat hij het aan me zien. Nou het ziet er leuk uit carrot wat vind je er zelf van? Ja ik vind hem ook leuk. Nou dan doe je die sowieso. Ik ga nu nog even snel het blousje aanpassen. Dan komt hij eruit met het blousje aan. Ja ziet er ook leuk uit, ik zeg ook nemen. Ja ik doe hem ook. Dan ga ik het pashokje in en doe het jurkje aan. Ik loop uit het pashokje en Louis kijkt naar me van top tot teen. Wat vind je er van? Wow je ziet er prachtig uit, en sexy zegt hij er zachtjes uit. Ik moet er om lachen. Ik neem deze. Nu nog even snel de jumpsuite passen. Hij is wel een beetje moeilijk om aan te krijgen. Als ik hem weer aan heb laat ik hem aan Louis zien. Ja super leuk, deze moet je ook echt nemen. Hij is vooral leuk op het strand. Daar ben ik het zeker mee eens. Ik doe me eigen kleren weer aan en dan rekenen we af bij de kassa.

2 uur later

We zitten op een bankje in het park. Het bankje is omringd met duizenden tassen. We hebben echt heel veel dingen gekocht. Het was net echt heel leuk hè zeg ik. Ja pff wat hebben we toch gelachen. En we hebben hele leuke dingen gekocht. Zo kletsen we nog wat door. Louis pakt me hand vast, gaat tegenover me zitten en hij kijkt me dan recht in me ogen aan. Weet je dat je erg mooi, leuk, sexy, en nog veel meer dingen bent. Ik begin er een beetje om te blozen. Lieve lieve Lauren wil je me vriendinnetje worden? Ik kan me oren niet geloven. Hij vraagt me gewoon. Ja heel graag zelfs. Dan voel ik zijn lippen op de mijne en begint onze eerste zoen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen