Oke geen foto.. misschien zet ik hem er later nog bij, ik doe dit namelijk via mn DS. Dat ding is multifunctioneel serieus. Maar hope you like this, xx Casey (fateful)

Niall POV

Ik had haar eindelijk aan durven spreken. Met wat hulp van Allyne en Hazza natuurlijk maar ik ben wel super trots op mezelf. Maar nu? Zou ik haar meteen mee de dansvloer op slepen of is dat te opdringerig? Ah, ik weet het al. 'Wil je misschien iets drinken?' 'Eh.. ja, een colaatje zou lekker zijn, dankje.' Ik liep weg maar draaide me voor de laatste keer om. 'Eh Jenn, wel hier blijven he.' zei ik lacherig. 'Ja tuurlijk.' lachte ze terug. Mooi zo, we hadden in ieder geval de zelfde humor. Hopelijk werd het iets, Jenneke was de eerste sinds tijden waar ik echt verliefd op eas geworden en het voelde geweldig. 'Hey leprechaun!' What the.. stonden Zayn en Lou hier nou nogsteeds. Ze konden niet eeuwig in de kantine rond hangen. 'Whaha, staan jullie hier nou nog steeds? Best raar dat onze bad boy en swagmasta niet op een meisje af durven te stappen.' 'Jij hebt makkelijk praten.' zei Zayn. 'Ik kan niet dansen.' 'Tuurlijk wel, dat kan iedereen. Als ik me niet vergis staat Allyne nu ook te dansen.' 'Nee, die staat waarschijnlijk te zoenen met Haz.' antwoordde Louis. 'Wat bedoel je die twee zijn toch best friends?' 'Haz vind haar leuk stupid, en zij hem volgens mij ook.' 'Lucky Harry.' zei Zayn. 'Find a girl, ik wil jullie binnen een kwartier daar binnen zien.' 'Oke, oke.' 'Fijn.' 'Ik haal even wat drinken en dan ga ik ook terug naar mn date. See ya!' 'Bye.' zeiden ze in koor.

Reageer (1)

  • 1PinkiePie0

    Omg i love it! Hahaha x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen