Foto bij 2.38. Leigh Macy Jasmine Malik

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • biancadokkum

    Super duper mega geweldig amaZAYN, extraordinHARRY,fabuLOUIS, phenomiNIALL, brilLIAM geschreven (H)
    super duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal (H)
    (flower)

    1 decennium geleden
  • quotelover

    Eh... Hai, Ik ga me weer even excuseren! Want ik was gisteren de hele dag weg... Party, tot half twaalf 's nachts, ik had het ijskoud, dus... en toen ik vanmiddag thuis kwam met het goed voornemen om een reactie te schrijven hadden we ruzie met de internetverbinding, een soort knipperlicht relatie, heel lang niks, even iets (ik sprint naar mijn computer), en toen weer niks, en ga zo maar door. Daarbij ben ik enorm moe, genoeg gezeur! Ik heb de Titanic nog nooit gezien! Shame on me! Haha echt ie-der-een heeft die gezien, kom ik aan! (Nog steeds een redelijk zeur-gehalte) *moppert* Ik moet even een vrolijk liedje opzetten (ben nu Up- James Morisson feat Jessie J aan het luisteren, super vrolijk liedje *lacht sarcastisch*) Zeg ben jij ook zo ontzettend blij dat de school weer begint? Ik wel, heerlijk naar chagrijnige leraren luisteren, lekkere kleffe boterhammen eten, heaven! (ja ik heb besloten dat dit een stort-je-hart-uit-of-zeur-gewoon-reactie wordt, sorry!) *port Arnold in zijn zij -waar die ook mag zitten* Ja ik ben in een gekke bui! Oh en over dat zwanger worden/ zijn, ja daar heb ik dus een hele duidelijke mening over, DOE HET NIET! *gaat op knieën zitten* ik smeek het je want je verhaal is net zo leuk en origineel en goed geschreven en, en, een zwangerschap is zo uitgekauwd... (als dat bestaat) soms kan je het goed gebruiken, beetje feest in de tent, maar sorry, doe het voor mij? Niet dat ik mijn abo anders verwijder, maar nu je het vraagt *glimlacht schijnheilig*, haar 'secret' is al drama/ spanning genoeg als je het mij vraagt, wat heeft mijn bericht toch een leuke sfeer! Maar als je er anders niet uitkomt, dan moet je het wel doen natuurlijk, of je vraagt superman om hulp! (Ik vind dat zelf een erg goed idee) En nu ben ik totaal inspiratieloos (met dank aan mijn humeur) dus adios amigo's!

    xx

    1 decennium geleden
  • HoranHug

    Ik weet het niet. Het is opzich wel cliché, maar wat had je anders in gedachten?

    1 decennium geleden
  • Soleo

    en dan ben ik mijn spreekbeurt over de titanic aan het leren, hoop ik eindelijk rust te hebben over die boot, dan kijken ze weer die film
    :) <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen