Foto bij Hoofdstuk 11

Sorry dat ik al zo lang niet meer geschreven heb.
In de vakantie ben ik even gestopt, en heb daarom nu ook weer wat meer insperatie (:
Hier dan het stukje

xx

Ik word wakker. Ik kijk op me wekker en ik zie al dat het elf uur is. Gisteravond laat heeft Louis me nog naar huis gebracht. Hij is echt heel lief. Vandaag hebben we om half 2 wat afgesproken om wat met z'n tweetjes te gaan doen. Ik stap me bed uit, en bekijk me eens in de spiegel. Me haar zit vreselijk slordig, maar toch zie ik blijdschap in me ogen. Hoe zou dat toch komen. Ik pak wat leuke kleren uit de kast, en loop dan door naar de badkamer. Na een kwartiertje loop ik weer terug me kamer in. Ik pak me borstel en kam me haar net zo lang dat het een beetje stijl wordt. Daarna doe ik wat mascara op, niet al te veel dit keer. Ik doe nog even snel wat lekkere parfum op en loop naar beneden. Ik zie in de magnetron dat het al kwart voor 1 is. Wow dan ben ik net wel heel lang bezig geweest. Op het aanrecht ligt een briefje en daar staat op dat m'n moeder de hele dag bij haar vriendin is. Nou dan ben ik weer lekker alleen. Ah ik ga straks toch met Louis. Ik kijk in de kast en zie nog dat er een paar crossaintjes liggen. Ik pak ze en doe ze in de oven. Ondertussen ga ik op de bank zitten en doe ik de tv aan. Ik bedenk me dan dat ik gtst van gisteravond helemaal niet heb gezien. Gelukkig heb ik upc dan kan ik het mooi terug kijken. Eigenlijk is gtst een Nederlandse serie, maar ik vind het zo leuk dat me moeder een Nederlands pakket heeft gekocht. Ik zoek het op en net voordat ik op 'oke' wil drukken piept de oven. Ik loop snel naar de keuken en pak de crossiantjes. Ik schenk snel ook nog even wat drinken in, en dan loop ik weer terug naar de bank. Ik druk dan nu wel op 'oke' en het gaat beginnen. Na ongeveer een half uurtje is het afgelopen, ik doe de tv uit en breng m'n bord en glas naar de keuken. Ik zie dat het kwart over 1 is. Ik ga nog snel even naar boven en spuit nog wat deo. Ik pak me tas en ga dan weer naar beneden. Ik loop de woonkamer in en dan gaat de bel. Dat zal hem wel zijn denk ik. Toch krijg ik een beetje zenuwen. Ik loop naar de gang en doe dan de deur voor hem open. Hee Lauren. Hee Lou. Je ziet er prachtig uit zegt hij. Ik bloos weer een beetje. Dankje jij ziet er ook leuk uit hoor Tomlinson. Hij grijnst er maar een beetje om. Ik pak de sleutel van het haakje, en loop naar buiten. Ik doe de deur op slot en loop dan achter Louis aan naar zijn auto. Hij houd de deur voor me open, ik kijk hem aan en glimlach dan. Hij glimlacht liefjes terug. Even later start Louis de auto en rijden we weg. Waar gaan we heen vraag ik. We gaan eerst even langs Strarbuck en daarna zien we nog wel even oke? Ja is goed. Ik heb inderdaad wel even zin in Starbucks. Na 10 minuten rijden zijn we er. We lopen Starbuck binnen en we gaan aan tafeltje zitten waar zo min mogelijk mensen ons zien. Gelukkig hebben ze mij en Louis nog niet vaak gesnapt, wel dat er een paar meiden om een handtekening vroegen meer dan ook niet. Er komt een meisje aan die vraagt wat we willen hebben. Doe maar 2 lekkere sterke koffie's zegt Louis. Komt er aan zegt ze. Ik vind het erg leuk om elke keer met je te zijn Lauren. Ja ik vind dat ook leuk Louis, elke keer verlang ik er weer naar. Na de laatste paar woorden begin ik toch maar weer te blosen. Hij begint te lachen. Je bent schattig als je bloost. Dan moet ik ook even grinikken. Het meisje komt er weer aan lopen en geeft ons de sterke koffie. Als we onze koffie hebben lopen we weer naar buiten. Hij sleurt me weer ergens heen. Waar gaan we heen? Dat zie je zometeen wel. Ach het zal als ik maar bij hem ben.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen